Special Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg håndterer hundrevis av nettauksjoner i uken, og legger ut auksjoner som varer 2-3 dager i slengen. Når det nærmer seg auksjonsslutt går jeg inn på hver enkelt auksjon som ikke har fått bud, for å legge til mer tid slik at auksjonen ikke avsluttes. Er det mulig å få til noe som kan gjøre dette automatisk, dvs legge til mer tid på auksjonene sekunder før de avsluttes, dersom det ikke har kommet inn bud på dem? Kan noen hjelpe? Pris? Mvh. Linda Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 hvilken side er det snakk om? teknisk sett: om de har et godt API ("webservices" o.l.), slik som f.eks. amazon.com og andre litt større sider gjerne har bør dette gå greit.. alternativet er å lese av siden og parse, noe som fort blir himmla styrete og "brekker" lett når de gjør endringer på siden etter en kjapp tur innom qxl.no ser det ikke ut til at de har et API tilgjengelig .. (kanskje man skulle tatt kontakt og tipset dem om at dette hadde vært kjekkt) Lenke til kommentar
Special Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Det er Qxl... er det virkelig ingen mulighet Mvh. Linda Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 uten et webservice-API ville i hvertfall jeg "gitt opp", vet ikke hva andre her tror? ..hør med QXL; kanskje de er interesserte i å implementere dette.. (de kan leie inn meg! ) Lenke til kommentar
___ Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Det er Qxl... er det virkelig ingen mulighet Mvh. Linda 6188906[/snapback] Ingenting er umulig. Har selv laget løsninger som gjør lignende ting som du beskriver. Brukte Perl, og en modul jeg i farten ikke husker navnet på. Nå kjenner jeg ikke til QXL og hvordan deres sider fungerer, men på generelt grunnlag vil jeg si at dette absolutt ikke er uoverkommelig. Hilsen Werner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå