OdinTheGod Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Altså.. Om jeg betaler 10,- 15,- 20,- kroner for en ringelyd.. Vill jeg da tro at den lyden er "min"? På samme måte som om jeg kjøper en låt fra iTunes? Na har jeg byttet mobil fra SE K750 til SE W810i. Alle nedlastede ringelyder ligger på minnebrikken. Når jeg nå tar minnebrikken fra min gammle mobil til min mye mobil er de låste? Får ikke bruke dem? Synes det ikke er helt rett det da.. Jeg hadde vell ringelyder for flere hundrede kroner på gammlemobilen. Hva kan jeg gjøre for å bruke dem på min nye mobil? Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Her var det hjelp å få ;-) Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Har ikke helt peil, men kan du ikke prøve å åpne dem på dataen? Så lagre dem i et annet format eventuelt? Så konvertere tilbake... Tungvint kanskje, men det eneste jeg kommer på... Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Med låste mener du at du bare ikke får spilt dem av eller får du noe spesiel feilmelding? For meg høres det ut som disse ringetonene du har er for den gamle mobilen din og rett og slett ikke kan åpnes av den nye mobilen din fordi de er av feil filtype. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Med låste mener du at du bare ikke får spilt dem av eller får du noe spesiel feilmelding? For meg høres det ut som disse ringetonene du har er for den gamle mobilen din og rett og slett ikke kan åpnes av den nye mobilen din fordi de er av feil filtype. 6191857[/snapback] Hmm.. SE K750i og W810i har nesten identisk software.. Lite som skiller dem. Jeg vet at "kjøpte" ringelyder er låste slik at du ikke kan dele dem med andre.. Synes det er rart at jeg ikke kan bruke dem om en annen.. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Husker da jeg hadde Nokia 6210 så delte jeg og vennene mine mellom hverandre ringetonene vi hadde (sendte dem som sms). I dag har jeg en nyere type mobil hvor jeg bare bruker MP3 sanger som ringetoner. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Husker da jeg hadde Nokia 6210 så delte jeg og vennene mine mellom hverandre ringetonene vi hadde (sendte dem som sms). I dag har jeg en nyere type mobil hvor jeg bare bruker MP3 sanger som ringetoner. 6192096[/snapback] Det er ikke bare MP3 jeg har. Her er det mange typer ringetoner.. Alt i fra "realtones", polyfoniske og vanlige midi toner.. Slik sees filene på maskina nå: 59145_Madrugada_TheK.dm.$ 0kB $-fil 59145_Madrugada_TheK.dm.sest 123kB SEST-fil Dette er filer jeg har betalt dyrt for. Kan kun bruke dem på min SE K750. På min SE W810i er dem låste. Er det ingen som vet hvordan jeg kan konvertere dem til filer jeg kan bruke? Eller har jeg kastet bort penger på disse... Tonene? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Hei, hva med å prøve å overføre dem fra den gamle til den nye ved hjelp av bluetooth eller noe sånt? Bare en ide Endret 29. mai 2006 av prostoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå