tmolberg Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Vel ettersom jeg har dratt fra min gamle mc/bwl/aq40 guild så vil jeg gjerne starte en ny en, så derfor spør jeg om noen av dere spiller på serveren og er villig til og starte en guild. kaller meg groggi - 60 priest frogi - 54 rogue Alliance ofc =) Peace out!
Kanetheheatsink Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Venter med å si hva jeg heter. Hvorfor er det så få som er interessert i dette? Hadde jo vært morsomt
Hjelmn Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 ingen er interessert fordi det har vært prøvd ørti ganger før, blir bare tull av det, derfor er det ingen som gidder lenger.
GRendal Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 hw guildene er som regel alts, så går som regel dårlig.
Seian Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Guildene som blir laget her har som regel altfor høye mål om hvordan de skal bli. Særlig det på Xavius, der noen allerede var 60, mens noen var nede i 30-levelene. Det endte med at 60 folka dro framfor andre guilds som drev på med high-end instances og det forstår jeg godt. Guildene funker fint som lvl-guild, der man kan 'jabb skit' i guild-chat osv. Herlig. Grendal, selv om det er alts, behøver det ikke å gå dårlig fordet.
tmolberg Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Skrevet 28. mai 2006 Aiai du må bli med du da nazrm ^^. men jaja får lage egen guild og springe rundt med Hardware.no tag ^^
Arinomi Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Har dårlig erfaring med guilden på Xavius, så jeg gidder ikke denne gangen. Jeg er lykkelig, akkurat der jeg er, på Moonglade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå