Gå til innhold

Dine tanker om Warhammer Online!


Anbefalte innlegg

Enig med Jext her. En (av de få, dessverre) av grunnene til at jeg liker WoW er combat-systemet. Man er egentlig nødt til å bevege seg rundt, hoppe og danse som en annen apekatt for å klare seg. Noe jeg synes er gøy. :)

 

EDIT: Om dette blir et av den typen spill der en simpelten står stille på én plass og slår/skyter, så vet jeg ikke helt om jeg kommer til å spille.

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Doh NDA så jeg kan ikke si så mye.. Men folk som liker Daoc kommer

helt sikkert til å like dette også :thumbup:

9437042[/snapback]

Godt å høre. Fordi jeg har spilt rimelig hardcore DAoC i 5 år, og har ventet på noe som klarer å slukke mine pvp tørste :p Ingenting kan måle seg med RvR'en som var i DAoC. Ingenting.

 

Vel, kanskje Warhammer i følge deg. Så det kan bli meget spennende å se hvordan dette blir.

 

Når kommer forresten Warhammer ut?

Lenke til kommentar
Doh NDA så jeg kan ikke si så mye.. Men folk som liker Daoc kommer

helt sikkert til å like dette også :thumbup:

9437042[/snapback]

Godt å høre. Fordi jeg har spilt rimelig hardcore DAoC i 5 år, og har ventet på noe som klarer å slukke mine pvp tørste :p Ingenting kan måle seg med RvR'en som var i DAoC. Ingenting.

 

9437273[/snapback]

 

Helt enig med deg der! uten tvil!

 

Tror ikke du trenger å bekymre deg så mye for det :thumbup:

 

Er ikke sikker begynnelsen av 2008 (feb) eller noe har ikke følgt med så mye

siden, venter mer på aoc.

Lenke til kommentar
Som sakt er det noe dere lurer på, bare spør her :)

Så fort jeg får prøvd det ut tar jeg en tur innom her og svarer på spørsmål så godt jeg kan, er det noe jeg ikke har svar på, har jeg nok svar på det noen minutter/timer senere:)

9442416[/snapback]

 

Her er noen ting jeg lurer på:

 

1: Grafikken vil du si den er lik World of Warcraft eller bedre?

 

2: Er spillet lett å kjøre? Isåfall like lett som World of Warcraft?

 

3: Er crafting systemet noe bra?

 

4: Bra flyt på animasjonene?

 

Tja det er noe...

Lenke til kommentar

Grafikken er fra youtube video alene helt klart bedre enn WoW, og det skal ikke mye til for å få det til heller.

 

Ytelse er noe de jobber med ut ifra det de sier fra nyhetsbrevene, men ut ifra grafikken alene å dømme vil kravene være over det av World of Warcraft

 

Craftingsystemet er under utvikling, ikke sikker om det er i Beta engang, og om det er det vil nok det bli NDA-brudd :)

 

Flyten av animasjonene kan en jo dømme ut av den mengden videoer som sirkulerer på nettet. De virker ganske så greie ut ifra det jeg har sett, med de forventede små-glitchene en venter fra alpha/beta film. Men det virker uansett merkbart bedre enn animasjonene jeg har sett fra Age of Conan, som heller ikke er en høy list å komme over.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått prøvd det litt!

 

Først må jeg bare si, jeg har veldig dårlig pc. Derfor er det ikke den beste grafikken jeg får, men har du en pc som er nyere en 2005 får du garantert bedre grafikk en wow.

 

Det lagget litt på starten, så jeg var litt misfornøyd og fikk ikke full utnyttet spillet. Etterhvert som jeg levlet opp, kom jeg meg ut i soner der det kun var fiender som gjorde at det lagget mye mindre. Da fikk jeg prøvd ut litt forskjellige abilities og slikt, og nå begynner jeg å få den "war" feelingen kjenner jeg :)

 

Spiller en Orc Choppa, noe som er utrolig gøy. Når man slår, får man skikkelig feeling at man faktisk slår. Man KNAKER til ! Og lydene gjør det hele bare mye fetere, det blir på en måte litt hack'n'slash og kraftige slag.

 

Har såvidt fått prøvd ut casterclasses, men er det en ting det absolutt ikke er tvil om, er det at det er nok klasser å velge mellom!!

Sluttet å spille casterklasse fordi det hakka rett og slett for mye, spells og slikt krevde nok for mye iforhold til warrior, som har abilities uten spesielle grafiske effekter.

 

Må si jeg er veldig imponert, og skal fortsette å spille dette helt til jeg ikke orker mer.

 

Pcen min: 2.0 ghz, 512mb ram 256mb skjermkort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Guilden min fikk beta for lenge siden, men eurofagsa fikk ikke. :(

Vi fikk forøvrig 16 spots, noe som er rimelig greit.

 

Skal folket her spille på europeiske servere eller amerikanske?

Lenke til kommentar

De har det beste fantasy universet på markedet, men spillet tror jeg kommer tid å bli kjedelig. Ingen mmo får penger av meg før de fikser det grusome kamp-systemet som er brukt i så og si alt som finnes per dato. Conan ser lovende ut i så måte, men der er det settingen som mangler.

 

Jeg var med i betaen på Vanguard, og de gjorde så og si alt riktig utenom det samme trauste kampsystemet.

 

Gi meg Dark messiah combat i en MMO, med full PvP og uten resurrection og vi snakker spennende :) Hadde det vært satt i Warhammer universet hadde det vært enda bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...