Gå til innhold

Dine tanker om Warhammer Online!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
   Noen som er med i noen norske guilder?

                                                                                                                                                                                                                                         

8793028[/snapback]

 

Jeg har lett etter norske (skanenaviske) guilder (tror det heter regiment).Jeg har ikke funnet noen ennå. Det kommer sikkert noen når open beta kommer ut :).

8817958[/snapback]

Joda det er flere norske guilds allerede, men aktiviteten er jo ikke så innmari stor enda. Aurora Borealis er iallefall en, men sikkert flere på gang dersom du sjekker "guild"-delen på forumet.

Lenke til kommentar
  Noen som er med i noen norske guilder?

                                                                                                                                                                                                                                         

8793028[/snapback]

 

Jeg har lett etter norske (skanenaviske) guilder (tror det heter regiment).Jeg har ikke funnet noen ennå. Det kommer sikkert noen når open beta kommer ut :).

8817958[/snapback]

Joda det er flere norske guilds allerede, men aktiviteten er jo ikke så innmari stor enda. Aurora Borealis er iallefall en, men sikkert flere på gang dersom du sjekker "guild"-delen på forumet.

8841706[/snapback]

Er ikke Aurora Borealis en Age of Conan guild? Eller har de en WAR seksjon også?

Lenke til kommentar
Når jeg prøver å registrere meg for beta og slikt på war-europe får jeg bare at adresse formatet mitt er invalid.. Noen tips? :/

8841600[/snapback]

Siden til GOA er patetisk dårlig. Håper GOA har noen andre kompetente folk som tar seg av servere og support. De var ikke veldig imponerende med daoc.

Er ikke Aurora Borealis en Age of Conan guild? Eller har de en WAR seksjon også?

8841733[/snapback]

Trodde jeg også.

 

Har ikke sett noe serlig til guilds jeg heller. Leste at det var 10k guilds som søkte på betaen. Synes det høres litt over the top ut. Sikkert bare noen forum troll som har funnet det på.

Endret av zappy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Aurora Borealis er eit AoC guild only. Vi har ikkje noko WAR seksjonen. Men det kan hende det vil komme eit WAR guild med navnet også.

Lenke til kommentar

Er kommet et nytt intervju med Richard Duffek på Warcry.

 

Blant annet finner vi mer om le' Orcapult:

WarCry: You have said that the "Orcapult", that cool looking catapult from the trailer that launches an Orc at a castle wall, is now in game. Can you explain how it works? Can we actually jump inside it, and be launched toward castle walls, or is it more of just a fast transportation?

 

Richard Duffek: It is indeed in the game, and from personal experience, I can say it's a blast. You get a great view of the landscape as you fly through the air. I don't want to give too many specifics though. I'd ruin that 'Oh WOW!' moment when you come across it in the game and experience it for the first time. Anyone playing the Greenskins should get to it within the first hour of play or so.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En stund siden noe skikkelig info nå, så HER er et intervju med noen godbiter.

 

Beste biten:

Mattlow: Can you tell us a bit about the armor in game. In the demo all bright wizards look the same. Is it like DAOC where you have the different pieces to the armor, or are they more in sets? What about dyes, customization, and unique looks?

 

"The Hickman": It's really hard to get that across in the demo. The answer to your question is yes, we have a lot of variation to our armor and look. Big time. Like our demonstration in the studio is, we have an Iron Breaker, just an Iron Breaker, in 40 different sets of armor. And this is sets, this has nothing to do with, the random other armor you will get. These are 40 distinct sets of armor that you can earn as you level up.

 

Paul: "Squig armor, Bloodthirster armor, PvP armor, City armor, Dungeon armor...

 

"The Hickman": We have that, then we have a whole bunch of different, I hate to call them generic, but that's what they are, armor that you can mix and match with your stuff.

 

Paul: You know, stuff you get, then you chuck it away as soon as you get your proper stuff.

 

"The Hickman": We have Armor dyeing in the game, just like in Camelot. So you can die your armor different colors, certain types of armor, there are a few that you can't.

 

Paul: No pink dyes on orcs! Pass that along.

 

"The Hickman": He and I are still arm wrestling about that one.

 

Paul: No pink dyes... or fuchsia, they called it fuchsia trying to confuse me.

 

"The Hickman": The trophy system, the trophy system is different for every race. There is a bunch of different slots available on any given character. Like Greenskins might have 2 shoulder slots, a back slot, and a waist slot. Where Dwarves might have 3 waist slots and a helmet slot. These are not armor slots, these are trophies, so you go out and you kill the biggest baddest dragon in the land, and you get his tooth, which then you could put on your shoulder spike, or hang it from your belt. Or lets say you go out and you kill 1000 players, and you take 1000 scalps to the trophy master, and he says, "pfft you earned it son" and he gives you a dwarf head you can stick on your shoulder or on a guild banner. There are a lot of different ways you can play that. So all of those things together beyond the fact that things like Dwarves as you rank up their beards get longer, or Orcs gets bigger. That kind of thing.

 

Paul: Elves get poshier. Dark elves get more druggy.

 

"The Hickman": So there is a massive amount of diversity, it's just hard to see that in a snap shot.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Må bare si jeg gleder meg utrolig mye, og har allerede planlagt å kjøre guild på topp med engang spillet kommer ut med en god del kamerater.

 

En kamerat av meg var heldig og fikk en beta key, han sa det var helt sinnsykt rått, jeg hater å måtte sammenligne det med wow, men iløpet av det lille han får prøve ut, var han overbevist om at det var ett bedre spill i mye høyere grad.

Lenke til kommentar
Verken tror eller håper det blir bra. Ser dødskjedelig ut !  :thumbdown:

9431885[/snapback]

Ok.

 

Gleder meg ganske mye til spillet, har ikke tenkt så mye på spillet i det siste siden det ble utsatt, men skal lese litt mer nå som det er et nytt newsletter ut.

 

Synes High Elf Swordmaster ser utrolig kult ut.

Lenke til kommentar
Ser dødskjedelig ut?

 

War er wow, bare mye bedre.

9434999[/snapback]

 

det håper jeg virkelig det ikke er!

9435500[/snapback]

Det kommer vel helt ann på hva som menes med "som wow".

 

Wow er jo galant det mest solide MMOet som er laget, men det har masser av store flaws.

 

Timesink, grind, gear focus, mer grind, gigantiske raids og et mindre bra PvP system. Fiks det, putt det i en ny verden, forbedre det, så ser ikke jeg hva vi har å klage på.

 

Riktignok så er jeg veldig kresen på combat systemet, så der blir jeg sikkert ikke fornøyd uansett, men håper selvfølegelig på det beste.

Lenke til kommentar

Jeg bare håper at de får til flyten i combat systemet, som de har klart bra i WoW. Ikke nødvendigvis pga at class skills i wow er noe særlig å skryte av, men fordi det er veldig interaktivt og har bra flyt i slossingen. Jeg synes dette var den største mangelen på LOTRO, det føltes så "seigt" ut i forhold til WoW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...