Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Dine tanker om Warhammer Online!

Anbefalte innlegg

Det er nok overhengende fare for at altfor mange vil spille som dverg og forsøke å leke Gotrek.

8605191[/snapback]

Jeg skal nok spille Chaos eller Orc tenker jeg, er ikke så glad i å være go gutt.

Jeg spiller Warhammer pen & paper atm og hele gruppa vil være go...og jeg liker det absolutt ikke...løpe rundt med Sigmar grupies.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Har store forventninger til WH: age of reckoning!:)

Håper utviklerne lærer av andre spills feil, og lar være å skape nye unødvendige ting. :)

Gler meg til å få se mer gameplay videos!!

Lenke til kommentar

For hvert eneste newsletter og podcast så øker forventningene mine til dette spillet proposjonalt. Public quests? genialt! Hvor mange ganger har man ikke sett "SHAIR Q PLZ!" etc. Tome of knowledge ingame? genialt! Folk kan faktisk lære å spille i spillet, for folk som er for late til å sjekke en eneste fanside, forum etc. Kapittelbaserte quests som i lotro? også genialt! Var en av de få tingene med det spillet som jeg virkelig likte. Lange questchains som gir deg story og bra rewards etc. Dette bare må bli bra.

Lenke til kommentar
Noen som kom inn i "closed beta" her?

jeg gjorde det vertfall ikke  :hrm:

8787713[/snapback]

De har vel ikke gitt bort noen beta spots enda, bortsett fra de få som får spot gjennom nyhetsbrevet. Det er jo ikke lenge siden closed beta signups startet. De som fikk spot gjennom guild beta signups for vel vite det snart, *håper*. Etter kommer de til å plukke ut folk til closed beta fra signups. Det kommer nok til å skje i forskjellige "waves". Noen plukkes ut tidlig, noen senere og tilslutt mange til open beta.

Lenke til kommentar
Noen som kom inn i "closed beta" her?

jeg gjorde det vertfall ikke  :hrm:

8787713[/snapback]

De har vel ikke gitt bort noen beta spots enda, bortsett fra de få som får spot gjennom nyhetsbrevet. Det er jo ikke lenge siden closed beta signups startet. De som fikk spot gjennom guild beta signups for vel vite det snart, *håper*. Etter kommer de til å plukke ut folk til closed beta fra signups. Det kommer nok til å skje i forskjellige "waves". Noen plukkes ut tidlig, noen senere og tilslutt mange til open beta.

8787926[/snapback]

Welcome to the WAR community, Fjanky !

Your subscription to the website is complete. From now on, you will be able to enter the noisy and furious world of Warhammer Online: Age of Reckoning. The Old World is being torn apart: you will have to choose your side very quickly and join the army of Order or the army of Destruction. Whether you fight with the Greenskins, the High Elves, the Dwarfs, the Dark Elves, the Empire or the Chaos, your goal will remain the same: become the most glorious warrior on the battlefield and destroy the capital of your enemy!

Er dette at jeg har blitt tatt ut eller? :hrm: Fikk mailen slutten av mai, når jeg signa up for beta på www.war-europe.com

Endret av Fjanky
Lenke til kommentar

Nei, Fjanky, den samme mailen fikk jeg og.

Av de som har signet seg opp for beta på Warhammer Online, blir det vel trukket ut i forskjellige grupperinger. Hvordan utvelgningen foregår vet jeg ikke.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Åja faen :blush: burde ha tenkt meg det. Kan ikke vente til at jeg får en mail hvor det står at jeg er trukket ut :)

"There are a limited number of Closed Beta spots available and not everyone that applies will be admitted. However, as a current newsletter subscriber, you have been designated as a preferred Beta Test applicant! This means you have the best chance of anyone of getting into the Closed Beta. The only requirement is that you register with the same email address used to receive the monthly WAR newsletter."

Så for dere som ikke har signa for beta enda pass på det!

Noen som er med i noen norske guilder?

Endret av Fjanky
Lenke til kommentar
  Noen som er med i noen norske guilder?

8793028[/snapback]

Jeg har lett etter norske (skanenaviske) guilder (tror det heter regiment).Jeg har ikke funnet noen ennå. Det kommer sikkert noen når open beta kommer ut :).

Lenke til kommentar

Kom ikke med i Beta i denne Beta inviten nei. . . Får vel håpe jeg kommer med i neste invite (vet det er 18 år + )

Edit: Var vist bare tatt ut US folk ja. Kan vel hende første "wave" med EU kommer på mandag da.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...