Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 jog tror ikke warhammer online kommer til å ta av, derimot tror jeg Warhammer 40.000 online som det nå også planlegges å lage kan bli utrolig kult. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg lurer på tre ting. Som "hardcore" WoW spiller er jeg en fan av å kunne betrakte characteren mens den står i ro. Før man venter på å komme i gang med et raid eller no, står man i ro, chatter, chiller og sånn. I byene står man i ro, mens man trader, selger og ordner slike ting. Etter en duell står man i ro. På disse Warhammer teaser filmene, ser det jo ut som om de står og sikter på noe HELE tiden? Tror dere det vil komme en by aka. Ironforge / Orgrimmar, der folk samles når man ikke har noe å gjøre på? Eller går man og lafser ute i villmarken hele tiden. Er digg å bare slaske på spillet, og da. Produsentene har jo avslørt at characteren din vil få større ringer i ørene, flere hodeskaller, mer skjegg etc. alt etter hvilken rase du er - men vil armoren din se lik ut hele tiden? De beskriver f.eks Chaos Magus som en med stav, lett armor og en robe. Takk! <3 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Det blir lite venting, og det er bra! Men hvis byen din ikke er under angrep kan du jo ta det med ro der hvis du absolut har lyst til det. Og ja det kommer byer for hver rase. Samt 6 byer. Magus vil alltid ha stav og en robe, men du vil jo få kulere staver, kulere rober osv. F.eks i wow har du veldig store klasser med alt for mange roller. klassene i WAR er små, men de er likevel bra, de har et bra gimmik og det de gjør, gjør de bra! F.eks en Hammerer vil alltid bruke hammere og de hammerer ting, det kan kanskje ikke høres alt for morsomt ut, men det er faktisk det. For de gjør det de gjør så bra! Ingen andra kan erstatte deres jobb med knockdowns osv. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Jau. WoW subscriptionet mitt går ut i august denne høsten - blir vel neppe til at jeg fornyer da. Warhammer for alle penga! Endret 21. april 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jau. WoW subscriptionet mitt går ut i august denne høsten - blir vel neppe til at jeg fornyer da. Warhammer for alle penga! 8439942[/snapback] Er vel bare å pre-order WAR når det blir mulig da, så kan du spille Beta i sommern Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Satser på det, du. Selv om det blir mye uteliv. Sydentur og fotball cup tar opp litt tid - men ellers blir det good game in ma room! Tror dere det blir mulig å stige i level på spillet? Eller er det bare sånn at jo lengre man spiller, jo mer EXP man gainer, jo større og kraftigere blir man? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Satser på det, du. Selv om det blir mye uteliv. Sydentur og fotball cup tar opp litt tid - men ellers blir det good game in ma room! Tror dere det blir mulig å stige i level på spillet? Eller er det bare sånn at jo lengre man spiller, jo mer EXP man gainer, jo større og kraftigere blir man? 8441940[/snapback] Man har 4 tiers og 10 ranks per tier. Så man maks er 40 rank= 40 levels. Man kan også levle i pvp og man kan levle med pve quester hvis man vil det, men ikke noe grinding. Nei absolutt ikke en shit. Endret 22. april 2007 av DNA Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Satser på det, du. Selv om det blir mye uteliv. Sydentur og fotball cup tar opp litt tid - men ellers blir det good game in ma room! Tror dere det blir mulig å stige i level på spillet? Eller er det bare sånn at jo lengre man spiller, jo mer EXP man gainer, jo større og kraftigere blir man? 8441940[/snapback] Man har 4 tiers og 10 ranks per tier. Så man maks er 40 rank= 40 levels. Man kan også levle i pvp og man kan levle med pve quester hvis man vil det, men ikke noe grinding. Nei absolutt ikke en shit. 8441958[/snapback] Og etter det da? Blir det bare å leife rundt å drepe folk, eller blir det instances, PvP/RvR grupper eller noe? For min del kommer jeg til å savne raids som i WoW. Jeg er egentlig en PvE tilhenger, men WoW er jeg forsåvidt ferdig med så jeg ser fram til Warhammer uansett. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Og etter det da? Blir det bare å leife rundt å drepe folk, eller blir det instances, PvP/RvR grupper eller noe? For min del kommer jeg til å savne raids som i WoW. Jeg er egentlig en PvE tilhenger, men WoW er jeg forsåvidt ferdig med så jeg ser fram til Warhammer uansett. Blir PvE-innhold for høye levler også. Det er allerede avslørt i Paul sine blogger at vi vil kunne kjempe mot en Prins av sort, stor boss i Warhammeruniverset. Hvor stort fokus det blir på PvE, med sikte på å få tak i det beste utstyret er det ikke sikkerhet rundt. Men Mythic har fra før et MMO som har rikelig med PvE-innhold men samtidig har det beste PVP-systemet per dags dato, så de er kvalifiserte til å oppnå begge deler om de så ønsker fra min erfaring. jog tror ikke warhammer online kommer til å ta av, derimot tror jeg Warhammer 40.000 online som det nå også planlegges å lage kan bli utrolig kult. Vel Fantasyspill satt i "oldtid" har vel historiemessig vært mer suksessfulle enn futuristiske. Så jeg er i tvil om det vil være tilfellet. Det hele kommer vel ann på hva de klarer å gjøre med spillet PvE, PvP samt grafikkmessig med å få det til å stå ut og spille bra. Endret 22. april 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 jog tror ikke warhammer online kommer til å ta av, derimot tror jeg Warhammer 40.000 online som det nå også planlegges å lage kan bli utrolig kult. 8438450[/snapback] Hvorfor tror du det? warhammer har en veldig stor fanbase, så selv om bare noen prosent av dem vil spille mmorpg spillet, vil wow få en tøff konkurrent Jeg er også ferdig med wow, og venter i spenning på warhammer Jeg liker spesielt det pvp orienterte gameplayet, der man er i konstant konflikt med dine fiender. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det vil bli raids, men raidene vil bli på rundt 10 mann og ikke 40. Men, spillet sin fokus er RvR, pve kommer bare i tillegg. Det vil ikke bli noen kjedelig priest roller har de sagt: "I heal and I heal and I heal". Hvis du liker det så burde du holde deg langt unna WAR sa Paul. Han har også sagt at tanks også vil ha bra damage og vil være gode i RvR/pvp i motsettning til andre spill som WoW f.eks. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det vil bli raids, men raidene vil bli på rundt 10 mann og ikke 40. Men, spillet sin fokus er RvR, pve kommer bare i tillegg. Det vil ikke bli noen kjedelig priest roller har de sagt: "I heal and I heal and I heal". Hvis du liker det så burde du holde deg langt unna WAR sa Paul. Han har også sagt at tanks også vil ha bra damage og vil være gode i RvR/pvp i motsettning til andre spill som WoW f.eks. 8444232[/snapback] Det håper jeg inderlig. Er du en warrior med tank spec i WoW, hva kan du gjøre da? Tanke. That's it. Men jeg er enda usikker på hvordan end-game på spillet blir. Når man har nådd (tydelighvis level 40), hva er det å gjøre da? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Når du når "level" 40 kan du drepe andre spillere i RvR og for å vise at du f.eks er best kan du hvis du er Orc henge Dwarf beards på armoren og mange andre kule ting. Er jo 100vis av forskjellige baner og RvR muligheter så du blir jo aldri lei. Du kan også gjøre pve, som f.eks raiding. Er sikkert en del mer du kan gjøre også, men nå har man ikke all infoen om spillet Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Nye bilder!! Til og med 1 bra bilde av en High elf Npc Ny film. Endret 22. april 2007 av DNA Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det vil bli raids, men raidene vil bli på rundt 10 mann og ikke 40. Men, spillet sin fokus er RvR, pve kommer bare i tillegg. Det vil ikke bli noen kjedelig priest roller har de sagt: "I heal and I heal and I heal". Hvis du liker det så burde du holde deg langt unna WAR sa Paul. Han har også sagt at tanks også vil ha bra damage og vil være gode i RvR/pvp i motsettning til andre spill som WoW f.eks. 8444232[/snapback] Det håper jeg inderlig. Er du en warrior med tank spec i WoW, hva kan du gjøre da? Tanke. That's it. Men jeg er enda usikker på hvordan end-game på spillet blir. Når man har nådd (tydelighvis level 40), hva er det å gjøre da? 8444863[/snapback] Jeg kan skjønne at det er vanskelig å forestille seg et endgame som ikke kun består av raiding etter man har spillt wow i noen år. Men tro det eller ei, for PvP folk som meg, så er det vanskelig å forstå hvorfor folk raider for å få seg gear så de blir god nok til å farme fler raid instancer. Og når de har skaffet seg det heftigste gearet i spillet, så kan de ... raide mer!? Nye instancer kommer jo hele tiden så da kan man altid sloss mot de beste NPCene! Fantastisk! PvP er noe man aldri kan overvinne. Med et skikkelig PvP system (som WoW til dags dato ikke har) vil man kunne PvPe 24\7 og ha det gøy hele tiden. Skal Kan selvfølgelig ikke spå at det blir like bra som jeg håper, men om det i det heletatt kommer seg på samme skala som DAoC så kommer jeg til å elske det. MMO markedet er så labert for tiden at selv jeg spiller WoW. Nylig grindet meg til 70 så nå trenger jeg bare gride litt rep og farme noen instancer, så er jeg klar til å farme honor, marks og arena points. Hadde det ikke vært for at jeg spiller med venner og gleder meg til PvPen hadde jeg spillt My Pony Online isteden. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Jeg lurer på tre ting. Som "hardcore" WoW spiller er jeg en fan av å kunne betrakte characteren mens den står i ro. Før man venter på å komme i gang med et raid eller no, står man i ro, chatter, chiller og sånn. I byene står man i ro, mens man trader, selger og ordner slike ting. Etter en duell står man i ro. På disse Warhammer teaser filmene, ser det jo ut som om de står og sikter på noe HELE tiden? Øh. Hvordan skulle det ikke være stå i ro og "betrakte" characteren? Hva er det de står og sikter på hele tiden? Tror dere det vil komme en by aka. Ironforge / Orgrimmar, der folk samles når man ikke har noe å gjøre på? Eller går man og lafser ute i villmarken hele tiden. Er digg å bare slaske på spillet, og da. Det er 6 hovedbyer, men jeg tror de vil være mer likestilt enn i wow kan man si. Ettersom folk hele tiden vil sloss om byene. I wow er det jo kun IF og Orgrimmar folk er i pga. auksjons hus og slike ting. Anntar alle byene vil ha sånne ting i WAR. Produsentene har jo avslørt at characteren din vil få større ringer i ørene, flere hodeskaller, mer skjegg etc. alt etter hvilken rase du er - men vil armoren din se lik ut hele tiden? De beskriver f.eks Chaos Magus som en med stav, lett armor og en robe. Takk! <3 8439074[/snapback] Alle vil se helt like ut. Utstyr finnes ikke. Faktisk så har de nylig skiftet navnet på spillet til Warhammer the FPS! Endret 23. april 2007 av zappy Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 hadde jeg spillt My Pony Online isteden. 8450005[/snapback] My Pony Online Fikk helt sjokk 1. april da warhammeralliance hadde den layouten Men uanset: Synes WoW sitt pvp system var bra i starten da spillet var nytt og jeg hadde kommet meg fort opp til 60, men Blizzard ødla hele systemet bare for å mette 12 år nuubcakes som whinet om overpower og underpower, 50% av spillerne var jo det omtrent så Blizzard måtte gjøre spillingen morsom for dem. Og ødla for oss andre. Har en tro at det ikke skjer med Warhammer Online. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 hadde jeg spillt My Pony Online isteden. 8450005[/snapback] My Pony Online Fikk helt sjokk 1. april da warhammeralliance hadde den layouten Men uanset: Synes WoW sitt pvp system var bra i starten da spillet var nytt og jeg hadde kommet meg fort opp til 60, men Blizzard ødla hele systemet bare for å mette 12 år nuubcakes som whinet om overpower og underpower, 50% av spillerne var jo det omtrent så Blizzard måtte gjøre spillingen morsom for dem. Og ødla for oss andre. Har en tro at det ikke skjer med Warhammer Online. 8451746[/snapback] PvP systemet i Wow har jo gått fra intet eksiterende til noe som duger. Combat systemet derimot har vel vært mye det samme siden starten. Om noe, så er det mer balansert nå enn noengang. Når alle whiner på alle så vet man at spillet er balansert (i den grad balanse er mulig). Lenke til kommentar
Janster Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Slike nostalige 'var bedre før' kommentarer, er som regel temmelig dårlig gjennomtenkt ja.. Blizz er temmelig gode på balanse..og det er temmelig gjennomtenkt. Det de derimot har IKKe gjordt er å høre på whiners og 12 åringer. Som Funcom sa, en av lærdommene de tok av Anarchy Online, er at de bør IKKE høre på spillerbasen så mye, og heller fokusere på dems ide av spillet. Hvis ikke blir det og danse etter pipa på folk som vil bare sin egen klasse best. Gleder meg til Warhammer, men tror det blir litt snevert. Jan Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 På tide å få denne tråden i favoritter, joa men Warhammer skal spille uansett om det blir bra eller dårlig. Når jeg tenker meg om er det ingenting i Warhammer som heter dårlig, her er det bra uansett, hurra jeg gleder meg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå