Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Dine tanker om Warhammer Online!

Anbefalte innlegg

Jeg bestemmer meg for nye careers hver dag som går =/

Dette er det MMORPG spillet jeg har brukt mest tid på å finne ut hvilken career jeg vil være. Er så MYE å velge mellom.

Akurat nå etter jeg tenkte meg litt om så har jeg faktisk ALDRI spillt en ranged bow/gun career. Så valget står mellom Engineer og Squig Herder.

Men blir mest sansynlig Engineere siden det ser ut som de bedre overlevelse muligheter, er også konge med bomber og granater og å stå bak og skyte og aldri bli oppdaget = Sjapp og morsom leveling.

Minus med Squig Herder er at de har pet, noe som jeg er litt lei av etter Warlock var mainen min i WoW.

Men kan enda hende det blir Hammerer eller Choppa, klarer ikke bestemme meg som sagt :p

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Collision Detection blir utrolig kult. Det er det jeg savner mest i WoW atm. :)

8353041[/snapback]

Hva er Collision Detection? :blush:

Hvis jeg gjetter riktig. Er det sånn hvor man går inn i veggene, trappene osv med litt av kroppen?

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Håper det ikke blir en grense på hvor mange karakterer man kan ha.  Da skal jeg lage en av hver klasse for hver rase.

8360614[/snapback]

Det blir nok som vanelig en grense. Dark Age of Camelot en annen tittel av Mythic har nå max 10 karakterer på en server. Men spillet har også godt over 45 klasser fordelt over 3 sider i konflikten som utspiller seg i det universet.

Men håper det vil være tilstrekkelig med karakterplasser for å lage en av hver klasse på den siden en velger.

Lenke til kommentar
Håper det ikke blir en grense på hvor mange karakterer man kan ha.  Da skal jeg lage en av hver klasse for hver rase.

8360614[/snapback]

Blir nok en grense for hver server, men tviler på at man ikke kan lage flere chars på flere servere.

Lenke til kommentar
Ja, men hva har FPS spillene å gjøre med denne sjangeren.

For eksempel WOW (Som er helt overhypa) det er INGENting nytt med spillet, absolutt ingenting.

6565472[/snapback]

Instanced PVP

Resting experience

Cross-Realm PVP ( kommer nå )

og mye annet som jeg ikke kommer på i samme slengen.

Det jeg mente med FPS spillene er at egentlig så er de fleste spill like, nesten alle har blitt laget før i en eller annen form.

Det er bare av og til at det kommer nyskapende spill.

6565518[/snapback]

Cross realm pvp er vel DAOC folkene som kom med først tror jeg, så den er vel tatt, resting experience har vel vært før. instanced pvp er jeg ikke sikker på faktisk.

men uansett warhammer online kommer til å bli bra, pvp'en kommer til å bli sinnsyk der...blir rett og slett rått!

Lenke til kommentar
http://www.warhammeronline.com/english/home/index.php Sjekk ut  Podcast: Types of RvR. Her ser man alle de nye RvR mulighetene :D

8362213[/snapback]

De er skikkelig kule, har vel sett omtrent alle pod castene jeg har kunnet se fra dem, er imponert over RVR egentlig, kan blir artig, eneste som jeg lurer fælt på er, hvis fienden tar over hjem byen din, hvor faen skal du henge da? ^^

Må vel jobbe med å få den tilbake regner jeg med men...hvis det er forklart noe sted så har jeg rett og slett ikke fått det med meg.

Lenke til kommentar
Er vel sikkert et spawn utenfor byen hvor man kan starte. Og de kan ikke holde byen i evigheter heller har de sagt, de må til slutt gi slipp på byen, vet ikke helt hvordan det fungerer.

8363558[/snapback]

Ja det fikk jeg med meg, at de ikke kunne holde byen for alltid fordi hvis det ene motstander laget tok over alt ville hele greia reset'es etter en stund, det jeg er nysgjerrig på er mest pve egentlig, for det har de ikke snakka mye om enda...som jegveit om da, rent bortsett ifra at du kan velge å entre rvr zone eller forbli i pve zone helt opp til hjem byen din...hvis du vil^^

Lenke til kommentar
Noen som vet når betaen begynner? :D Har så mye fritid nå, å lite å gjøre ^^

Og kunne man komme man inn i betaen hvis man forhåndsbestilte eller var det ikke?

8369205[/snapback]

Var pre-order ja, men de sa KANSKJE. Så det er ikke offisielt enda, men Beta skal nok komme rundt sommertid. Og pre-order har ikke dukket opp enda.

Lenke til kommentar
http://www.warhammeronline.com/english/home/index.php Sjekk ut  Podcast: Types of RvR. Her ser man alle de nye RvR mulighetene :D

8362213[/snapback]

De er skikkelig kule, har vel sett omtrent alle pod castene jeg har kunnet se fra dem, er imponert over RVR egentlig, kan blir artig, eneste som jeg lurer fælt på er, hvis fienden tar over hjem byen din, hvor faen skal du henge da? ^^

Må vel jobbe med å få den tilbake regner jeg med men...hvis det er forklart noe sted så har jeg rett og slett ikke fått det med meg.

8363517[/snapback]

Det meste man trenger (som vendors, Auction House, crafting steder etc) i en by er i et avstengt område av byen. Byen vil ikke bli resatt eller overveldet med NPCs som sparker motstanderen ut av byen. Defendere vil bruke fri området til å gjøre et counterattack. Jo lenger tid byen har vært overtatt, jo sintere og mektigere vil defenderene bli. Så etter en stund vil selv overveldete defendere trolig kunne kaste ut et helt raid med folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...