Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Dine tanker om Warhammer Online!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1242
Det blir gitt mange beta keys på disse conventionene der de viser frem spillet. Synd det er for det meste i statene.

8242186[/snapback]

Hvorfor er det aldri spillmesser i Bergen? :thumbdown:

8242244[/snapback]

Der sa du det. Så jævla lei av at alt fåregår i oslo.

Witch hunter ser for det første ganske tøff ut, og for det andre er jeg alltid en dps class i mmo'er... Vet ikke hvorfor, like bare å skryte over dps etc :p

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Witch hunter ser for det første ganske tøff ut, og for det andre er jeg alltid en dps class i mmo'er... Vet ikke hvorfor, like bare å skryte over dps etc :p

8243117[/snapback]

Gjør det samme. Men jeg planlegger en Marauder. Eller kanskje en Black Orc. :hmm: Har egentlig lyst til å være alle rasene/klassene.

Endret av IamBored
Lenke til kommentar

Newsletteret er "ute".

Her er hvertfall det dere trenger av linker.

Quote fra Warhammeralliance forumene:

Well by now the first of the newsletters are being sent out and hopefully folks will receive theirs before the beginning of April. This month's newsletter contains quite a bit of clarifying information and a bunch of new information as well. Also included is the usual assortment of grab bag items, videos, developer diaries and blogs. Some stuff worth reading in this one. Anyway, here's the lineup.

Mye bra. Jeg digger det. Grafikken på bildene ser bedre ut. Vi får vite at de har en stemningsfull logon screen. Vi får vite mer om RvR. Vi får konfirmert at folka hos Mythic er psykopater. Og vi får vite at Magusene står på diskene sine. Alltid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Nehei! I en av Pauls Vlog filmer, stiger faktisk en Magus, MERK: AV disken!

Fikk nettop newsletteret ja! ^^ Mange flotte og fine bilder. Likte spesielt de med skipene fra Norsca. Filmen som forklarte hvordan RvR fungerer er lærerik. Anbefales for dere som ikke skjønte noe av det før. ^^

http://www.warhammeronline.com/english/med...VotM_Bleep.html

Genial film.

Endret av Slettet+132
Lenke til kommentar
Nehei! I en av Pauls Vlog filmer, stiger faktisk en Magus, MERK: AV disken!

8278579[/snapback]

Joho!

The Magus is always on the Disc. 

Always, always, always. 

Never NOT on the Disc. 

Always ON the Disc. 

Disc + Magus = ALWAYS

Regarding the video, that was Famous Internet Celebrity Animator Jeremy Dale hacking in the Disc for testing prior to it working through the proper mount system.  He needed a way to test his animations in the world, so to do so, he basically turned the Disc into a set of boots and equipped them.  Incidentally, that's what caused weirdness with the effects system (you probably noticed the Magus also appears to rocket colored fire from... well... a very sensitive location) and various other bits of strange behavior.  He'd done a mount/dismount mock-up just in case we went nuts and decided to take the Magus off the Disc at some point (heresy and madness).

The video is just intended to be a quick glimpse of the Disc in action in its very earliest form.  Paul mentions that the Disc will not disappear in the video, though I'll admit it's a bit vague.

So, to review:

Jeremy is a mad genius.

The Magus is always on the Disc.

Lenke til kommentar
Mye bra. Jeg digger det. Grafikken på bildene ser bedre ut. Vi får vite at de har en stemningsfull logon screen. Vi får vite mer om RvR. Vi får konfirmert at folka hos Mythic er psykopater. Og vi får vite at Magusene står på diskene sine. Alltid.

8278411[/snapback]

Såvidt jeg forsto det var dette kun en midlertidig login screen de hadde brukt under testing. Grunnen til at de viste den var for å demonstrere disse "toolsene" de snakket om som skulle gi bedre lys og stemning til spillet.

Endret av HorSe
Lenke til kommentar

8278411[/snapback]

Såvidt jeg forsto det var dette kun en midlertidig login screen de hadde brukt under testing. Grunnen til at de viste den var for å demonstrere disse "toolsene" de snakket om som skulle gi bedre lys og stemning til spillet.

8279774[/snapback]

Hvorfor lage den så bra om den bare skal brukes til testing? Den blir kanskje bedre, men jeg tror de kommer til å bruke den eller hvertfall noe lignende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

fyttirakkeren dette blir bra! De har virkelig gått grundig til verks på rvr systemet. Warrior priesten ser jo ganske lik tegningene vi har blitt vist.

Nå mang elr bare witch hunter :p

Lenke til kommentar
Hvorfor lage den så bra om den bare skal brukes til testing? Den blir kanskje bedre, men jeg tror de kommer til å bruke den eller hvertfall noe lignende.

8280031[/snapback]

Sant nok. Gleder meg til å se bilder med de nye effekten lagt til spillet.

Lenke til kommentar

Blir nok litt for tidlig å start guildplaner ved mindre det er folk som allerede har samlag i andre spill. Spillet kommer ikke før Q4 2007, kanskje også utsettelse slik som med AoC, og så vil det kanskje også ta måneder for GOA, den europeiske aktøren å oversette innholdet slik som med Dark Age of Camelot.

Lenke til kommentar
Blir nok litt for tidlig å start guildplaner ved mindre det er folk som allerede har samlag i andre spill. Spillet kommer ikke før Q4 2007, kanskje også utsettelse slik som med AoC, og så vil det kanskje også ta måneder for GOA, den europeiske aktøren å oversette innholdet slik som med Dark Age of Camelot.

8336239[/snapback]

Er det ikke public beta som starter Q4 2007? Mulig jeg er helt på jordet nå, men mener å ha hørt noe sånt.

Lenke til kommentar

Vel "open" Beta er jo planlagt å komme i sommer, de har kanskje tenkt å ta med alle som har pre-order spillet. Så hadde vært kult med en guild i Beta og hvis de holder det de "lover".

Får vel vente å se når de åpner release på warhammeronline.com.

Lenke til kommentar

Blir vel Orc Choppa på meg, ivertfal det første jeg skal teste ut :)

WAAAGH!

Har også lyst til å prøve Hammerer, er fan av Hammer career, men liker ikke dwarfs.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...