Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Dine tanker om Warhammer Online!

Anbefalte innlegg

Vell håper det blir billigere en WoW, er litt lei av å betale :wallbash:

Men hvis prisem på Warhammer online blir lik Wow sin eller mindre, da skal jeg spille Warhammer online  :!:

8036000[/snapback]

Slutt på skolen og begynn å jobb. Selv betaler jeg med glede.

Så mange timer underholdning for den prisen finnes det ikke noe annen underholdning som kan matche, hvertfall ikke med tanke på at MMOs er den beste underholdningen som er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hvis prisem på Warhammer online blir lik Wow sin eller mindre, da skal jeg spille Warhammer online  :!:

8036000[/snapback]

Slutt på skolen og begynn å jobb. Selv betaler jeg med glede.

Så mange timer underholdning for den prisen finnes det ikke noe annen underholdning som kan matche, hvertfall ikke med tanke på at MMOs er den beste underholdningen som er.

8037399[/snapback]

Det er den værste oppfordringen jeg har lest..

Slutte på skolen for å få råd til å spille?

Fullfør heller skolen og tjen myyyye myyye mer..

Lenke til kommentar

8036000[/snapback]

Tror prisen er nogenlunde nesten prikk lik wow sin måneds pris.

Lenke til kommentar
Haha, er dere ikke riktig frisk? Jeg køddet naturligvis.

Det var forsøk på å mobbe dere fattige mennesker.

8048916[/snapback]

Og du er sikkert kjemperik :cool:

8054438[/snapback]

Faktisk så er jeg lut fattig ettersom jeg er i militæret. Men så betyr ikke fattig for meg det samme som det gjør for de som går på skolen. Heldigvis. :)

Men over til noe helt annet. Warhammer. ^^

Newsletteret for Februar kom ut hinn dagen og som vanlig finner vi en del godsaker.

Vi får en titt på en del animering. Mye av det ser bra ut, men noe ser litt "jerky" ut. Dette er selvfølgelig veldig unpolished og som vi har sett på andre raser (orkene f.eks) så vil det etter all sannsynlighet se flawless ut vel launch.

Morsomt å se hvordan ulven ser ut med de forskjellige animasjons settene på. Giant sqig = rox. :p

Mye bra concept art av bygninger der og. Bedre art finner man ikke av sånt tror jeg.

Endret av zappy
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg liker veldig godt konseptet til healer (zealot og warrior priest) classene. Jo bedre de gjør det offansivt. jo bedre er de på support og healing. Høres utfordrende ut.

Caster classene tror jeg også kan bli veldig bra, men vi vet veldig lite om hvordan casting vil fungere.

Så langt tror jeg det står mellom en support eller defansiv tank for meg. DPS tanks er ofte for rett frem og enkle å spille for meg, selv om de ser meget bra ut så langt i WAR (witchhunter, choppa eller marauder som alle ser utrolig ut). Castere\ranged DPS er veldig varierende og derfpr vanskelig å uteale seg om. Har størst håp for squigherderen og magus der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Alle spiller jo witch hunter eller bright wizards. :(

Guilden min er jo proppa med de to klassene.

Noen nordmenn som enda har fått beta?

Lenke til kommentar
Har betaen kommet ut? :ohmy:  Det har jeg ikke sett noe om.

Og hvem gidder å være de patetiske menneskene? Sier bare en ting; WAAAAAAGH!!

8232610[/snapback]

WAR beta will begin in late 2007

Det er folk som har vunnet en plass i betaen. Men betaen begynner som sagt senere i år.

Eksempel på en slik mail:

Congratulations!

You have been picked to win a WAR Beta Account from the Warhammer Online Newsletter subscriber list!

Please confirm your receipt of this notice by replying to this email by Friday, March 16, 2007.

WAR beta will begin in late 2007. At that time more information will be emailed to you about claiming your beta account.

EA Mythic

4035 Ridge Top Rd. Ste. 800

Fairfax, VA 22030

Lenke til kommentar

Congratulations!

You have been picked to win a WAR Beta Account from the Warhammer Online Newsletter subscriber list!

Please confirm your receipt of this notice by replying to this email by Friday, March 16, 2007.

WAR beta will begin in late 2007. At that time more information will be emailed to you about claiming your beta account.

EA Mythic

Fairfax, VA 22030

8233449[/snapback]

Hvordan har du fått tak i mailen? Har du vunnet en plass i betaen eller har du funnet den på nettet?

Endret av IamBored
Lenke til kommentar

Congratulations!

EA Mythic

Fairfax, VA 22030

8233449[/snapback]

Hvordan har du fått tak i mailen? Har du vunnet en plass i betaen eller har du funnet den på nettet?

8233640[/snapback]

Fant den på nettet, en veldig glad kar la den ut på et forum :)

4-5 heldige vinner en plass i betaen hver måned.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
Alle spiller jo witch hunter eller bright wizards. :(

Guilden min er jo proppa med de to klassene.

Witchhunter er stilig og bright wizards virker jo på et vis fancy, men begge classene virker veldig enkel å spille. Umulig å si selvfølgelig, men begge gir seg ut for å være pur dps classer som ofte ikke er like utfordrende å spille. Mythic er flink til å gjøre classer utfordrende riktignok, så vi får vente å se.

Det blir gitt mange beta keys på disse conventionene der de viser frem spillet. Synd det er for det meste i statene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...