Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Dine tanker om Warhammer Online!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror det er veldig få personer som får prøve betaen, hørte snakk om kun 5 stk =\ vet ikke om det var sant da.

Tror jeg umulig kan stemme. Blir vanskelig med stresstester med 5 betatestere.

7940918[/snapback]

Det sto på wikipedia :!:

Lenke til kommentar
Tror det er veldig få personer som får prøve betaen, hørte snakk om kun 5 stk =\ vet ikke om det var sant da.

Tror jeg umulig kan stemme. Blir vanskelig med stresstester med 5 betatestere.

7940918[/snapback]

Det sto på wikipedia :!:

7941772[/snapback]

Akkurat nå er det kun ansatte hos Mythic som får prøve Betaen. Noen journalister har også fått prøve noen sniktitter. Senere kommer en mer åpen Beta.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Ser det er mange som har starta guild allerede, ingen som vil starte et norsk guild da? :D

http://www.warhammeralliance.com/

7940505[/snapback]

Meget god idê, men kansje litt tidlig? :wee:

Det er så fantastisk deprimerende å tenke på at det er et år til spilet kommer ut. Et annet problem er jo at det er så forbaska lite informasjon der ute. jeg vil ha updates!

med det mener jeg ingamebilde av witch hunter.

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
Ser det er mange som har starta guild allerede, ingen som vil starte et norsk guild da? :D

http://www.warhammeralliance.com/

7940505[/snapback]

Meget god idê, men kansje litt tidlig? :wee:

Det er så fantastisk deprimerende å tenke på at det er et år til spilet kommer ut. Et annet problem er jo at det er så forbaska lite informasjon der ute. jeg vil ha updates!

med det mener jeg ingamebilde av witch hunter.

7942710[/snapback]

Helt enig. Witch Hunter er bare de tøffeste av alle. De har tøffest hatt i hele spillverdenen! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Ikke tenk på guilds. Hw-folk starter jo bare et norskt.

Det eneste som bekymrer meg er at GOA skal være europas support og patcher. Håper de presterer bedre enn med Dark age of camelot, hvor US lå flere patcher foran Eu.

Her er forresten et fargefilde av Witch Hunter vs Fargeløst:

post-46517-1171533559_thumb.jpg

post-46517-1171533573_thumb.jpg

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Det eneste som bekymrer meg er at GOA skal være europas support og patcher. Håper de presterer bedre enn med Dark age of camelot, hvor US lå flere patcher foran Eu.

Er allerede blitt sagt at alt skal slippes samtidig for US and EU servers.

7947601[/snapback]

Det er jef klar over, men det var det som var planen med DaoC og... mange så hvor det gikk. Men ettersom War sikker får langt flere spiller må de nok skjerpe seg

De har ikke bestemt seg enda om gamecards.

Lenke til kommentar

Ang. beta keys så er det 5 personer som får beta invite i newsletteret hver måned. Bortsett fra det er det noen guilds og slikt som får invite til closed beta som begynner ila. sommeren tenker jeg.

Info om alle betaene er i en gammel nyhet på http://warherald.com/news/

Videoer som bør ses:

Paul Barnett i godform om Marauders

Tiered RvR - Battlefronts etc

Jeg må si at Warhammer har de beste classene jeg noen gang har sett. Seriøst, er det noen spill som kan måle seg? Jeg blir mer og mer imponert for hver gang de gir ut info.

Endret av zappy
Lenke til kommentar
Vel, det sies også at de som pre-order får bli med i betaen i sommer og ;) Håper  bare det ikke er midt i sommeren. Gidder ikke sitte inne å spille et dataspill sommern lang.

7959337[/snapback]

Man trenger ikke fylle sommeren med det, men det er altid døtid som kan fylles. Så var det selvfølgelig spørsmålet om selvkontroll. :p

Alle som har spillt et MMO vet hva det dreier seg om. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Ang. beta keys så er det 5 personer som får beta invite i newsletteret hver måned. Bortsett fra det er det noen guilds og slikt som får invite til closed beta som begynner ila. sommeren tenker jeg.

Info om alle betaene er i en gammel nyhet på http://warherald.com/news/

Videoer som bør ses:

Paul Barnett i godform om Marauders

Tiered RvR - Battlefronts etc

Jeg må si at Warhammer har de beste classene jeg noen gang har sett. Seriøst, er det noen spill som kan måle seg? Jeg blir mer og mer imponert for hver gang de gir ut info.

7958389[/snapback]

Så fantastisk den maurauder snutten.

"But what about the mecanics, Baby?"

"first awnser: Don't cvall me baby!"

da lo jeg godt...

stå på folkens. Vi må holde denne på første siden av Spill - PC

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...