ØysteinT Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 OK, fikser det nå. Warhammer var i allefall tidligere ute enn Warcraft. 7935578[/snapback] Det er en helt annen sak Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tror det er veldig få personer som får prøve betaen, hørte snakk om kun 5 stk =\ vet ikke om det var sant da. Tror jeg umulig kan stemme. Blir vanskelig med stresstester med 5 betatestere. 7940918[/snapback] Det sto på wikipedia :!: Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tror det er veldig få personer som får prøve betaen, hørte snakk om kun 5 stk =\ vet ikke om det var sant da. Tror jeg umulig kan stemme. Blir vanskelig med stresstester med 5 betatestere. 7940918[/snapback] Det sto på wikipedia :!: 7941772[/snapback] Akkurat nå er det kun ansatte hos Mythic som får prøve Betaen. Noen journalister har også fått prøve noen sniktitter. Senere kommer en mer åpen Beta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Ser det er mange som har starta guild allerede, ingen som vil starte et norsk guild da? http://www.warhammeralliance.com/ 7940505[/snapback] Meget god idê, men kansje litt tidlig? Det er så fantastisk deprimerende å tenke på at det er et år til spilet kommer ut. Et annet problem er jo at det er så forbaska lite informasjon der ute. jeg vil ha updates! med det mener jeg ingamebilde av witch hunter. Endret 14. februar 2007 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Er jo ikke et helt år da. Kommer vel i 4 kvartal 2007? Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ser det er mange som har starta guild allerede, ingen som vil starte et norsk guild da? http://www.warhammeralliance.com/ 7940505[/snapback] Meget god idê, men kansje litt tidlig? Det er så fantastisk deprimerende å tenke på at det er et år til spilet kommer ut. Et annet problem er jo at det er så forbaska lite informasjon der ute. jeg vil ha updates! med det mener jeg ingamebilde av witch hunter. 7942710[/snapback] Helt enig. Witch Hunter er bare de tøffeste av alle. De har tøffest hatt i hele spillverdenen! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Helt enig. Witch Hunter er bare de tøffeste av alle. De har tøffest hatt i hele spillverdenen! 7945339[/snapback] Liker ikke hatten dems Vil se ingame pics og info av Chaos Chosen! Dritrå class. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Chaos Chosen og Marauder!! Så vil jeg vite litt om bueskyttere hos alvene. Gleder meg også sykt til å teste ut Dwarf Engineer! Virker dritkult å spille. Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tipper jeg kommer til å rolle en chaos zealot ( healer ). Da blir det kanskje ikke så vanskelig å skaffe guild Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Ikke tenk på guilds. Hw-folk starter jo bare et norskt. Det eneste som bekymrer meg er at GOA skal være europas support og patcher. Håper de presterer bedre enn med Dark age of camelot, hvor US lå flere patcher foran Eu. Her er forresten et fargefilde av Witch Hunter vs Fargeløst: Endret 15. februar 2007 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det eneste som bekymrer meg er at GOA skal være europas support og patcher. Håper de presterer bedre enn med Dark age of camelot, hvor US lå flere patcher foran Eu. Er allerede blitt sagt at alt skal slippes samtidig for US and EU servers. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Kommer det til å bli gamecard til Warhammer Online? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det eneste som bekymrer meg er at GOA skal være europas support og patcher. Håper de presterer bedre enn med Dark age of camelot, hvor US lå flere patcher foran Eu. Er allerede blitt sagt at alt skal slippes samtidig for US and EU servers. 7947601[/snapback] Det er jef klar over, men det var det som var planen med DaoC og... mange så hvor det gikk. Men ettersom War sikker får langt flere spiller må de nok skjerpe seg De har ikke bestemt seg enda om gamecards. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg er positiv til at patchene kommer samtidig! Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Ang. beta keys så er det 5 personer som får beta invite i newsletteret hver måned. Bortsett fra det er det noen guilds og slikt som får invite til closed beta som begynner ila. sommeren tenker jeg. Info om alle betaene er i en gammel nyhet på http://warherald.com/news/ Videoer som bør ses: Paul Barnett i godform om Marauders Tiered RvR - Battlefronts etc Jeg må si at Warhammer har de beste classene jeg noen gang har sett. Seriøst, er det noen spill som kan måle seg? Jeg blir mer og mer imponert for hver gang de gir ut info. Endret 16. februar 2007 av zappy Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Vel, det sies også at de som pre-order får bli med i betaen i sommer og Håper bare det ikke er midt i sommeren. Gidder ikke sitte inne å spille et dataspill sommern lang. Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Vel, det sies også at de som pre-order får bli med i betaen i sommer og Håper bare det ikke er midt i sommeren. Gidder ikke sitte inne å spille et dataspill sommern lang. 7959337[/snapback] Det gjør jeg, muhaha Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Vel, det sies også at de som pre-order får bli med i betaen i sommer og Håper bare det ikke er midt i sommeren. Gidder ikke sitte inne å spille et dataspill sommern lang. 7959337[/snapback] Man trenger ikke fylle sommeren med det, men det er altid døtid som kan fylles. Så var det selvfølgelig spørsmålet om selvkontroll. Alle som har spillt et MMO vet hva det dreier seg om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Ang. beta keys så er det 5 personer som får beta invite i newsletteret hver måned. Bortsett fra det er det noen guilds og slikt som får invite til closed beta som begynner ila. sommeren tenker jeg. Info om alle betaene er i en gammel nyhet på http://warherald.com/news/ Videoer som bør ses: Paul Barnett i godform om Marauders Tiered RvR - Battlefronts etc Jeg må si at Warhammer har de beste classene jeg noen gang har sett. Seriøst, er det noen spill som kan måle seg? Jeg blir mer og mer imponert for hver gang de gir ut info. 7958389[/snapback] Så fantastisk den maurauder snutten. "But what about the mecanics, Baby?" "first awnser: Don't cvall me baby!" da lo jeg godt... stå på folkens. Vi må holde denne på første siden av Spill - PC Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Digger Paul Barnett. Mest engasjerte personen jeg har sett i spillbransjen, det er jeg sikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå