Gå til innhold

Dine tanker om Warhammer Online!


Anbefalte innlegg

Jeg var interesert i warhammer, men så ,mista jeg helt lysta på spillet, vet ikke hvorfor, skalnå prøve, men det må nok være sinnsykt bra for at jeg skal kunne fortsette å spille det, det at det ikke er utstyr høres i grunn rart ut, men i tillegg også ganske bra, den veien så er det dine ferdigheter som teller og ikke utsyret som lar deg rule, folk vil da ikke bli så faens overlegne, husker det når jegg spilte wow pvp mot en guild...håpløst, vi hadde ikke halvparten så bra utstyr som dem og det gikk rett til helvette (ikke at jeg er sur pga det av noen grunn, spillet er jo tross alt bygd sånn^^).

 

pluss at folk med godt utstyr var noen faens rasshøl mot de som hadde det litt mindre bra...litt barnslig, men sånn er det jo stort sett i alle mmos da sånn rent bort sett i fra at wow kryr av dritt unger

 

Så sånn sett vil jeg si at konseptet bak dette er genialt (altså ikke noe utstyr som man kan ha på seg), men man kan jo få karkateren sin til å se uniqe ut ved å forandre dens ansikt, hår etc....hvis jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg var interesert i warhammer, men så ,mista jeg helt lysta på spillet, vet ikke hvorfor, skalnå prøve, men det må nok være sinnsykt bra for at jeg skal kunne fortsette å spille det, det at det ikke er utstyr høres i grunn rart ut, men i tillegg også ganske bra, den veien så er det dine ferdigheter som teller og ikke utsyret som lar deg rule, folk vil da ikke bli så faens overlegne, husker det når jegg spilte wow pvp mot en guild...håpløst, vi hadde ikke halvparten så bra utstyr som dem og det gikk rett til helvette (ikke at jeg er sur pga det av noen grunn, spillet er jo tross alt bygd sånn^^).

 

pluss at folk med godt utstyr var noen faens rasshøl mot de som hadde det litt mindre bra...litt barnslig, men sånn er det jo stort sett i alle mmos da sånn rent bort sett i fra at wow kryr av dritt unger

 

Så sånn sett vil jeg si at konseptet bak dette er genialt (altså ikke noe utstyr som man kan ha på seg), men man kan jo få karkateren sin til å se uniqe ut ved å forandre dens ansikt, hår etc....hvis jeg husker riktig.

8471251[/snapback]

Sukk. Om du leste denne kommentaren;

Alle vil se helt like ut. Utstyr finnes ikke. Faktisk så har de nylig skiftet navnet på spillet til Warhammer the FPS!  :roll:

8450070[/snapback]

Så er det altså bare tull. Jeg prøvde å gjøre det åpenbart, men lykkes tydeligvis ikke...

Jeg sa det fordi jeg trodde at det var obvious at utstyr er en vital del av det MMORPGer er.

 

Det som ikke er en vital del av et MMO og som Mythic ser ut til å skjønt er at man skal ikke måtte vie livet sitt til å gjøre kjedelige ting for å kunne gjøre noe gøy. DET er det beste ved WAR. Godt kompetativt utstyr skal ikke være 100 timer i raid instancer. Godt utstyr skal heller ikke kunne utklassere decent utstyr.

 

 

min mening: verden har ikke bruk for mer spill avhengighet.

8471254[/snapback]

Det er synd for de som ikke klarer å styre seg, men for oss som holder det i balanse så er det en gave fra gudene. For meg finnes det ikke noe underholdning som kan måle seg med et godt MMORPG. MMORPGer, eller nærmere bestemt, Dark Age of Camelot er den gøyeste intestessen jeg har hatt. Og på papiret ser WAR ut til å overgå alt annet som er blitt utgitt.

Endret av zappy
Lenke til kommentar

Ang release datoen:

It's been an interesting year for us at EA Mythic, a year filled with new challenges, new opportunities and of course, a year filled with WAR! We have watched Warhammer Online become one of the most highly anticipated MMORPGs in the world as it garners praise from the press, earns kudos from the community and receives enthusiastic support from our partners and friends at Games Workshop. I'm happy to say that the task of bringing WAR to life is going well here at EA Mythic. However, we have important news to share and as always, we want you, the WAR community, to be the first to know.

 

We have made the decision to move our ship date for the US and Europe to the first quarter of 2008. (Release dates for Asia will be announced at a later date.) Since our acquisition by EA, we have been afforded many wonderful development opportunities and we plan to take full advantage of everything that is available. This includes taking several additional months to make the best MMORPG possible.

 

At this time we have completed most of the work on our first racial pairing – Dwarfs and Greenskins – and the team is now building Empire and Chaos. These new zones really kick butt and the team did a fantastic job of incorporating the feel of war and Warhammer into these areas. This racial pairing is the embodiment of all that I hoped for when we made the decision to partner with GW.

 

However, when we looked back at our work on the Dwarf and Greenskin pairing, we could not say the same thing. While these areas were good, they were not great and glorious. We have always said that WAR was going to be great and we will not settle for anything less. So the team has gone back to our initial pairing and conducted an intense review of their work. They have implemented new ideas and applied all that they have learned over the past nine months. What has already emerged from this dedicated time of focused polish is nothing short of spectacular. In the Dwarf and Greenskin zones there is now more war, more Warhammer, and more of what makes WAR great.

 

By extending our development time, we'll be able to do these in-depth reviews several times prior to launch to ensure all areas of WAR benefit from the experience of ongoing development. EA is totally supportive of our decision and are behind us 100%. We all believe WAR will be the next great MMORPG and being part of EA affords us the time we need to make it so. It is EA's ongoing commitment to quality that will allow us, and other EA studios, to deliver great games, now and in the future.

 

This change to our ship date is probably not the news you were hoping to hear. In the end, we'll be able to reward your patience with a truly next-generation MMORPG that will make GW proud, all of us at EA thrilled and most importantly, you, the players, as happy as a Black Orc in battle. We only get one chance at a successful launch, and we plan to catapult this one over the walls of Altdorf.

 

WAR is coming!

Mark Jacobs

GM, EA Mythic

April 25, 2007

Hva kan jeg si. Mannen er genial.

Dette er det beste Mythic kunne gjordt.

For det første får de tid og mulighet til å utgi et spill som er mer innholdsrikt og mer polsihed. I tillegg så var det spørmålet om når de skulle release spillet i forhold til Age of Conan, som kommer ut i slutten av Oktober. Jeg har tenkt en del på hvordan Mythic ville gjøre dette. AoC og WAR er tross alt de to mest ventede MMO utgivelsene som vil komme på lenge, og å ha release i samme tidsrom kan umulig være noe bra for noen av partene. Jeg tror at AoC vil bli veldig "beta in a box" når det kommer ut. Mythic kunne rushet utgivelsen, sånn at vi hadde fått to uferdige spill. Istedenfor går de inn for å gi oss den glatteste utgivelsen i historien as MMO spill. Noe jeg tror de kan klare.

 

Som jeg nevnte på WHA forumene så liker jeg også at Mythic ikke bruker utgivelses datoen som PR, som Funcom gjør. Når sa de det skulle gies ut i begynnelsen? Slutten av 2005 eller begynnelsen av 2006? Neppe.

Lenke til kommentar
Hmm, hvorfor var det ingen som vant plass i betaen i dette newsletteret? =P

8477701[/snapback]

Sikkert pga guildsignupen :)

 

Tror egentlig min guild har en bra sjangse for å få blitt med pga guilden har vært med i hundrevis av Beta/aplha testing før og siden er helt knall laget og forumet er passe aktivt. Det er også en veldig seriøst guild :) 2942 poster på forumet hjelper jo litt. Og mange synes det så ut som de ville helst ha multiguild (guild som har vært lenge med mange spill) noe som er bra.

 

Så hvis jeg er heldig så blir vi trokket ut og så får jeg spille Beta fra nå og så i sommer pga pre-order og sikkert mange andre Beta før spillet kommer. Siden det kommer så sent må de jo holde liv i spillet med Beta'er.

 

Håper virkelig vi blir trukket ut :love:

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

YEEHAW, guild beta går til helvette i Europa om GOA ikke lanserer en.

 

Pluss at alle betatestere være 18 eller over for betateste.

 

Dette gjelder forsåvidt vanlig beta også, ikke bare guild beta.

Lenke til kommentar
Pluss at alle betatestere være 18 eller over for betateste.

8492326[/snapback]

Pffft, det har de jo egentlig ikke noen kontrol over.

 

Bare å godta NDA reglene uten å være 18 :love:

 

Og man må jo godta reglene når man kommer med i Beta og da er det litt driti ut hvis en guild ikke kan være med pga noen medlemmer er 16 år f.eks.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Min guild har akkurat det problemet. Er mange fra Europa som er under 18.

 

Men en guild får utdelt en mengde med invites, som de selv får distribuere innenfor guilden.

Dermed så blir jo det problemet løst.

 

^^

 

Men foreløpig ingen beta for meg. :(

Endret av Slettet+132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...