henrik_s Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Ok, Schwimmer er blitt så forrige side. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Til moderatorer, hvis dere må slette det ikke gjør det a. Bare steng den så jeg får lese folks innlegg og meninger når jeg står opp i morra. På forhånd takk! 6187687[/snapback] ikke for og være frekk, men hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Moderator folka sletter alt som ikke har så alt for mye mening. Eller ting som har stygge ord i seg. Alt de ikke liker sletter de, de gjør forumet falskt. I virkeligheten(RL) så er det ikke sånn, når noen sier noe så er det sagt og sånn er det bare. Her på forumet kan man bare slette det. Mange som ikke klarer å komme tilbake til det sosiale etter å ha vært på for mye forum generelt. I det VIRKELIGE LIV så kan man ikke bare slette det man angrer på. Man får stå for det og det vil alltid være slik. Hvis man gjør noe galt gjør det ikke noe, om 100 år er alt glemt uansett. DEre folk setter livet deres etter et forum. Dette blir sikkert slettet siden moddene ikke klarer si noe tilbake. Og til alle dere som skal skrive : tulling, slette dette, omg osv. BAre se dere i speilet eller noe! 6187535[/snapback] dette er en av grunne til at jeg liker forum bedre en RL, her er det (som oftest) folk som respekterer enn. i motsettning til deg som i real life (og på forumet) sikkert bare er ute etter å tråkke ned på alle som ikke er like deg, iaffall virker det slik på den holdningen din det er hvorfor jeg liker forum bedre, her viser folk hensyn til hverandre Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Til moderatorer, hvis dere må slette det ikke gjør det a. Bare steng den så jeg får lese folks innlegg og meninger når jeg står opp i morra. På forhånd takk! 6187687[/snapback] ikke for og være frekk, men hvor gammel er du? 6187736[/snapback] Han er 15-16. Han fjernet nettopp infoen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Ok, Schwimmer er blitt så forrige side. 6187723[/snapback] Well, duh! Schwimmer er kommet for å bli. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Vennligst se punkt 1 i Oracel sin signatur. oracel er gud! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Ok, Schwimmer er blitt så forrige side. 6187723[/snapback] Well, duh! Schwimmer er kommet for å bli. 6187744[/snapback] Jeg så scwhimmer først for en time siden, allerede har jeg blitt lei av ham... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg så scwhimmer først for en time siden, allerede har jeg blitt lei av ham... 6187793[/snapback] Jeg så deg først for en time siden. Lenke til kommentar
salah Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Vennligst se punkt 1 i Oracel sin signatur. oracel er gud! 6187784[/snapback] Er han ? Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 For en fantastisk tråd Nei dere, dette er latterlig. Tråden er helt sikkert startet av en fjortis som har fått en av sine tidligere tråder stengt eller slettet av en moderator. Dette er sikkert hans måte å gjøre "hevn" på :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg