Gå til innhold

Forumet er ikke ekte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først og fremst, ikke ta dette ille opp. Så, hvorfor kommer du med denne meningen nå? Du har vært registrert bruker i nesten 6mnd. Slik du formulerer deg vil jeg tro at det ikke er forumet som er problemet ditt. Forumet er ikke et alternativ til "RL", som du kaller det. Forumet er en hjelpefunksjon, et verktøy, "time waster" og uskyldig underholdning. Aldri, ALDRI la forumet gå foran å gå ut med kammerater, venninner og familie. Sensur finner du hvor som helst.

Lenke til kommentar

diskusjon.no har RETNINGSLINJER / REGLER & NETTIKETTE...

Fordi alle skal trives på forumet, selv 10åringer leser dette...

Og kanskje fordi forumet skal følge norske lover og kanskje siden diskusjon.no vil fremstå som noe annet en et fjortissforum fult av smsspråk og bannskap.?

Kanskje.?

Vil man ha useriøs fjortisschatt får man finne et annet forum...

Lenke til kommentar
Først og fremst, ikke ta dette ille opp. Så, hvorfor kommer du med denne meningen nå? Du har vært registrert bruker i nesten 6mnd. Slik du formulerer deg vil jeg tro at det ikke er forumet som er problemet ditt. Forumet er ikke et alternativ til "RL", som du kaller det. Forumet er en hjelpefunksjon, et verktøy, "time waster" og uskyldig underholdning. Aldri, ALDRI la forumet gå foran å gå ut med kammerater, venninner og familie. Sensur finner du hvor som helst.

6187638[/snapback]

jo men jeg er full så jeg vet ikke hva jeg skriver

Lenke til kommentar
diskusjon.no har RETNINGSLINJER / REGLER & NETTIKETTE...

Fordi alle skal trives på forumet, selv 10åringer leser dette...

Og kanskje fordi forumet skal følge norske lover og kanskje siden diskusjon.no vil fremstå som noe annet en et fjortissforum fult av smsspråk og bannskap.?

Kanskje.?

Vil man ha useriøs fjortisschatt får man finne et annet forum...

6187652[/snapback]

fjortisschatt=

lizzom mej dej lol osv.

Det jeg mener er at alt for mye blir slettet og sånn skal det ikke være. Det var min mening ser at dere ikke liker den. Så kommer det sånne nerder å legger inn bilder av david hasselhoff og en annen dum faen

Lenke til kommentar

6187638[/snapback]

jo men jeg er full så jeg vet ikke hva jeg skriver

6187664[/snapback]

Ah, ingenting slår fulle fjortissrebeller :love:

Lenke til kommentar
Jeg synes en mod burde slette denne tråden.

Den svekker troverdigheten min til forumet.

6187637[/snapback]

Håper du er ironisk nå? hvis ikke driter du deg ut

6187660[/snapback]

BRUK REDIGER KNAPPEN!

Selfølgelig var jeg ironisk, du burde være full eller så driter du deg ut.

Lenke til kommentar

Moderatorne fjerner usaklige ting og stygge ord, det gjør ikke forumet falskt men lettere å lese.

Hvis forumet skal være enkelt å lese må posts med usaklige kommentarer og dritt snakking fjernes.

Det å være på et forum er ikke en negativ ting, det er lærerikt å lese andre folk sine meninger og synspunkter noe som kan gjøre det enklere i det sosialeliv.

Du kan også få god hjelp med ting du lurer på.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar
Jeg synes en mod burde slette denne tråden.

Den svekker troverdigheten min til forumet.

6187637[/snapback]

Håper du er ironisk nå? hvis ikke driter du deg ut

6187660[/snapback]

BRUK REDIGER KNAPPEN!

Selfølgelig var jeg ironisk, du burde være full eller så driter du deg ut.

6187675[/snapback]

Han er VIRKELIG full :no:

Lenke til kommentar
Moderatorne fjerner usaklige ting og stygge ord, det gjør ikke forumet falskt men lettere å lese.

Hvis man må lese masse posts med usakligse kommentarer og dritt snakking, skal det være enkelt å greit å lese må slikt bort.

Det og være på et forum er ikke en negativ ting, det er lærerikt å lese andre folk sine meninger og synspunkter noe som kan gjøre det enklere i det sosialeliv.

Du kan også få god hjelp med ting du lurer på.

6187677[/snapback]

takk for at du svarer ordentlig.

Mange jeg kjenner forteller meg masse kule og ekte ting. Men alikevell banner de litt ogsånt.

- Og folk sier det er 10åringer her som ikke kan lese stygge ord. 10åringer i dag kan nok de fleste stygge ord. 10åringer i dag har sminke og mobiltelefon!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...