Gå til innhold

SE og Da Vinci koden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett den jeg og, men ble overrasket. Jammen var det ikke en fyr på bussen som hadde den splitter nye w850i.

Han hadde den i hvitt og surfet på bibloteket etter "pope", for de som har sett filmen.

Dette er produktplasering til de grader. Men synes det var litt kult.

Lenke til kommentar
Huff, blir så forbanna på sånn reklame i filmar, det ødelegg veldig mykje.

6194571[/snapback]

Ikke nødvendigvis. i DaVinci-koden gjorde det egentlig ingen forskjell. De hadde jo allikevel brukt en eller annen mobil.

Men på generelt grunnlag er jeg i grunnen enig. Reklame er ikke noe vi har for lite av.

Lenke til kommentar

Problemet oppstår bare når det blir "uvirkelig". For eksempel når personer som i filmen er blakke går rundt med de dyreste mobilene du får tak i.

Noe som jeg irriterer meg over, derimot, er når de lar kameraet hvile på telefonen flere sekunder lenger enn det som er nødvendig, og samtidig klager på kommentarsporet over at de hele tiden måtte kutte i filmen for å få ned lengden... Tenk Matrix.

Edit: gjelder ikke bare telefoner, men all produktplassering...

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

Haha, produktplassering i filmer har eksistert i flere tiår, så å bli forbanna for det NÅ er litt seint.

Hvorfor tror du så mange i filmer bruker Mac? Eller Motorola-telefoner?

Selvsagt fordi Apple og Motorola betaler fett for å få produktene sine inn i en storfilm. Til og med spillbransjen har fått med seg dette.

I Splinter Cell: Chaos Theory spammes jo Wrigley's Airwaves logo ørten ganger gjennom spillet.

Det bare penger, penger, og penger det står på. Hvem ville IKKE ha ray-bans etter å ha sett Men in Black?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Har sett den jeg og, men ble overrasket. Jammen var det ikke en fyr på bussen som hadde den splitter nye w850i.

Han hadde den i hvitt og surfet på bibloteket etter "pope", for de som har sett filmen.

Dette er produktplasering til de grader. Men synes det var litt kult.

6193500[/snapback]

Jeg trodde det var w900i, men det kan vel godt stemme med w850i..

Lenke til kommentar
Jeg trodde det var w900i, men det kan vel godt stemme med w850i..

6205024[/snapback]

Det kunne forsåvidt ha vært det, men jeg er rimelig sikker på at det var w850i. Så nemlig den orange dingsen i midten under walkman-logoen og at den hadde de merkelige piltastene.

Så det var nok w850i. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...