Jimster Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg lurte på om noen kan hjelpe meg med programinstallasjon på N80? Uansett hvilke SIS filer jeg prøver og installere får jeg en feilmelding som sier noe slikt som "SIS installation is not supported". Jeg har kontrollert i programbehandling at verdiene tillater alle installasjoner og ikke sjekker for sertifikat, men likevel vil den ikke installere programmene. Har noen her klart og intallere noe som helst på N80? Noen ideer? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Sikker på at det er v3 programmer du prøver å installere da? Har installert både spill og programmer til min N80 uten problemer. Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Sikker på at det er v3 programmer du prøver å installere da? Har installert både spill og programmer til min N80 uten problemer. 6189274[/snapback] Hmm...hva er det du gjør? ...og hvilke programmer og spill har du installert? Så skal jeg prøve det samme. Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Sikker på at det er v3 programmer du prøver å installere da? Har installert både spill og programmer til min N80 uten problemer. 6189274[/snapback] Hmm...hva er det du gjør? ...og hvilke programmer og spill har du installert? Så skal jeg prøve det samme. 6189916[/snapback] Noen her som har installert noe som helst på N80, og hva? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Adobe Reader, Handy Clock, Handy Weather, Internet Radio, Screenshot, SExplorer, Meteor osv. Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Adobe Reader, Handy Clock, Handy Weather, Internet Radio, Screenshot, SExplorer, Meteor osv. 6192757[/snapback] Installerer du dem via PC Suite eller fra telefoen (kopiere over først)? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Vanligvis via PC suite, men begge deler funker. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Kan høres ut som d ikke er v3 programmer du prøver å innstalere. Så vidt jeg har skjønt funker bare v3 programmer og ikke tidligere programmer Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Kan høres ut som d ikke er v3 programmer du prøver å innstalere. Så vidt jeg har skjønt funker bare v3 programmer og ikke tidligere programmer 6208373[/snapback] Det viste seg å være problemet. Jeg har prøvd programmer som var lastet ned fra lister over s60v3 programmer...tydeligvis var det feil. Nu virker iallefall alt som det skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå