Dragon Hunter Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 I noen programmer (f.eks. Poser) er det slik at hvis man eksporterer en animasjon, blir den eksportert i flere filer - en for hver frame. Hvordan kan jeg importere alle disse filene i 3D Studio MAX som en fil med flere frames? På forhånd takk. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det høres veldig ut som en rendring, det du snakker om. Mener du at Poser spytter ut drøssevis med bildefiler, eller én 3D-mesh for hver frame? Hvis sistnevnte er tilfellet, har jeg ingen anelse om hva du bør gjøre - eller hva som har gått galt. Hvis du har en bunke 2D bildefiler (png eller noe), så har du rendret animasjonen din istedenfor å eksportere den. Max kan ikke gjøre noe fornuftig for deg da - da må du over på et videoredigeringsprogram ; f.eks. Combustion, After Effects, Shake, og alle de der. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Poser eksporterer en mesh per frame. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Poser eksporterer en mesh per frame. 6214213[/snapback] Wow, det er jo helt bak mål. Da har jeg desverre ingen tips til deg. Mulig du kan prøve fbx-plugin-en fra Autodesk (selv om jeg har mine tvil). Lenke til kommentar
MadGonzo Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 haha hva skal du med det da? :| er jo en funksjon som kanskje proffer trenger da hvem vet men seriøst hva er det til? Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 hahahva skal du med det da? :| er jo en funksjon som kanskje proffer trenger da hvem vet men seriøst hva er det til? 6249577[/snapback] Vet ikke hvem av oss du svarte til, men hvis jeg antar at det var til superseven, så stiller jeg også spørsmålstegn ved at de såkalte proffene trenger å eksportere en mesh pr. frame. Det er jo mildt sagt tungvint, om ikke umulig å ha med å gjøre. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå