Abnegation Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hva er det beste til å blåse flammer med? Duger vanlig tennvæske? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hva er det beste til å blåse flammer med? Duger vanlig tennvæske? 6187186[/snapback] Jeg vil anbefale deg å ikke gjøre det. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Å, så gøy. Lenge siden jeg drev med pyroteknikk. Men husker jeg riktig, er det lampeolje som er det beste. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Vanlig tennveske fungerer fint, bare ikke svelg.. lampeolje skal også fungere... Grilla idag å da tok en kamerat å blåste flammer med tennveske, funka fint, bare å ikke svelge å drikke litt vann etterpå... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Vanlig tennveske fungerer fint, bare ikke svelg.. lampeolje skal også fungere... Grilla idag å da tok en kamerat å blåste flammer med tennveske, funka fint, bare å ikke svelge å drikke litt vann etterpå... 6187261[/snapback] Ikke drikke etterpå. Skylle GODT, la kjeften være litt, så skyller du mer, også kan du drikke. Det er så små mengder med lampeolje som skal til før man blir syk. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Vanlig tennveske fungerer fint, bare ikke svelg.. lampeolje skal også fungere... Grilla idag å da tok en kamerat å blåste flammer med tennveske, funka fint, bare å ikke svelge å drikke litt vann etterpå... 6187261[/snapback] Ikke drikke etterpå. Skylle GODT, la kjeften være litt, så skyller du mer, også kan du drikke. Det er så små mengder med lampeolje som skal til før man blir syk. 6187351[/snapback] Melk er vel det beste å drikke. Fettstoffene løser opp de farlige stoffene i væsken! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hvis du skal prøve dette er det viktig å drikke fløte før du heller lampeolje i munnen, det beskytter munn og hals. Det er imidlertid ingen garanti. Tar kjeften din fyr er det lite som kan hjelpe deg, og tar det fyr nedover i systemet er det desto verre. Jeg har en venninde som lå på sykehus i to måneder etter å ha prøvd å blåse flammer og hun kunne medele at det ikke akkurat var noe å anbefale. Det beste er vel egentlig å ikke gjøre det. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 vannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Vanlig tennveske fungerer fint, bare ikke svelg.. lampeolje skal også fungere... Grilla idag å da tok en kamerat å blåste flammer med tennveske, funka fint, bare å ikke svelge å drikke litt vann etterpå... 6187261[/snapback] Vann hjelper null og niks, å hvertfall ikke hvis du svelger det. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Prøv startgass og lighter i stedet. Jeg testet det i stuen til mamma en gang; det fungerte kjempebra... Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Lillebroren min drev litt med dette før. De brukte lampeolje tror jeg. Det fine med det er at det antenner ikke før det blir støvet, dvs, du spruter det ut i små partikler. På den måten tar det ikke fyr i kjeften på deg. De fikk beskjed om å spise is eller drikke melk etterpå for å nøytralisere noe evnt. drukket lampeolje.... edit. de drakk melk, ikke vann Endret 27. mai 2006 av wazzza Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Tror det funker med mel også, sånn at du kan prøve ut hvordan det er før du kjører på for fullt. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Lycopodium obscurum er minst like gøy. Det trenger du heller ikke å stappe i kjeften. Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Testa tennveske på torsdag, fikk noen dråper i halsen på 2 forsøk. Tror det inneholder et slags brekningsmiddel, jeg lå i allefall og brakk meg lenge etterpå. Var helt jævlig egentlig Så vær litt forsiktig. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Brennevin da, over 60% 6189535[/snapback] Hjemmebrent fungerer perfekt til flammeblåsning. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Brennevin da, over 60% 6189535[/snapback] Hjemmebrent fungerer perfekt til flammeblåsning. 6189784[/snapback] For dyrt! :!: Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Lycopodium obscurum er minst like gøy. Det trenger du heller ikke å stappe i kjeften. 6188617[/snapback] Agreed. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 lightergass i kjeften funker fint, men jeg veit ikke hvor sunt det er. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 hadde heller satset på sprit ja ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå