Landeplagen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Endret 10. november 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg ble burnt i kveld, på MSN. Ei i klassen min utga seg for å være en modell fra Oslo. Og jeg gikk selvfølgelig fem på. Jeg la ut om både det ene og det andre. Jeg ble burnt. Litt flaut kanskje.... Derfor trenger jeg litt hjelp fra dere. Hvordan skal jeg burne henne tilbake? 6187102[/snapback] Balltre. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Uten vold da... Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Ta litt axe og liter, så burner du henne!! roflmao.. Lenke til kommentar
salah Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 lurte en kamerat bra her om dagen.. Hørte han drev på med ei jente og jeg ga meg ut for å være jentas type.. Haha, har aldri sett noen være så redd før Trua med å hente folk osv, han satt jo like ved siden av meg, kunne se hvordan han skjalv når han skrev på tastaturet! --- MEN! Vent med å lure henne tilbake, la hu glemme din episode først. Ellers skjønner hu fort at det er deg Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Dårlig gjort mot kameraten din pavlion! Men det var ikke så dumt det forslaget ditt... Kansje om noen uker eller en måned så har hun glemt det... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 "Jei blei børna" ja... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Går det an og få et utdrag fra samtalen da? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Syns ordet ''Eid'' passet godt her. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hvordan kan du gå på "modell fra Oslo"? Hvor stor er kjangsen for at du faktisk har en modell som prater til deg på msn, og som bor i Oslo? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Vel, vi burna en kamerat ved å sende fake-mail fra abuse-kontoen hos ISP'en hans og si at KRIPOS hadde fått loggene av hva han drev med, og at han kom til å bli holdt under oppsyn pga. alle de 'svartelistede' sidene han var på. Noen dager etterpå avslørte vi ham, noe som lønte seg for oss.. hadde vi ikke sagt at det var oss hadde han vurdert å skrive et svar til den mail-adressen, noe som hadde gjort at vi ble burna bigtime også :/ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Hvordan kan du gå på "modell fra Oslo"?Hvor stor er kjangsen for at du faktisk har en modell som prater til deg på msn, og som bor i Oslo? 6188579[/snapback] Nja nei. Hun sa at hun gikk på modell-skolen da... Men alt var så sleipt lagt opp liksom. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg la ut om både det ene og det andre. 6187102[/snapback] Og det vil si? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg la ut om både det ene og det andre. 6187102[/snapback] Og det vil si? 6189255[/snapback] Vil vi egentlig vite det? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Haha, at det går ann. Som sagt, hvor ofte blir du kontakta av en modell? Veldig sjeldent, og i såfall så legger du ikke ut om alt mulig til henne. Du har blitt lurt, bit det i deg og ikke bry deg videre med det! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Nja nei. Hun sa at hun gikk på modell-skolen da... Men alt var så sleipt lagt opp liksom. 6188963[/snapback] Haha! Men, røyker hun? Si at du har en røyk til henne. For de som har sett videoene fra Gjørstadmoen. Ha pepper i røyken. :!: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Jeg ble også dretet ut en gang. Noen kamerater ringte og gav seg ut for å være et blad som ville ha bildene mine. Naiv som jeg var gikk jeg rett på. (EDIT: Er ikke snakk om bilder av meg, men bilder jeg har tatt. Jeg driver med foto og det er vel ltit guttedrøm å få disse publisert en vakker dag. ) Uansett, big fucking deal. Drit i sånt, det er ikke så voldsomt å bry seg om. (utenom at man fulstendig slutter å stole på folkene, men er ikke akkurat bestevenner som bedriver sånt mot en, er det?) Endret 27. mai 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Solid Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Balltre. 6187187[/snapback] Der har vi det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå