ketle Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg har akkurat installert nytt HK med en SATA disk med Win XP på. Når jeg logger meg på kommer den en melding på oppgavelinjen om "Trygg fjerning av maskinvare". Problemet er at dette er SATA disken min med XP på!! Jeg har ingen andre disker i maskina. Noen som vet hvordan man løser dette problemet? Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg har akkurat installert nytt HK med en SATA disk med Win XP på. Når jeg logger meg på kommer den en melding på oppgavelinjen om "Trygg fjerning av maskinvare". Problemet er at dette er SATA disken min med XP på!! Jeg har ingen andre disker i maskina. Noen som vet hvordan man løser dette problemet? 6187049[/snapback] Jeg har nøyaktig det samme... Du skal bare la den være der Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Samme her... 6187222[/snapback] Ikke røre den.. da skrur pcen seg av og du risikerer og ødelegge HDD'en!! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 SATA støtter i utgangspunktet hot-swap, for å kunne enkelt og raskt bytte mellom disker mens maskinen står på. Det er ikke farlig å komme borti fjerningen i det hele tatt, du får bare beskjed om at enheten ikke kan fjernes fordi den er i bruk (hallo, det ligger OS på den ja), og man får ikke gjort noe mer med det. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 SATA støtter i utgangspunktet hot-swap, for å kunne enkelt og raskt bytte mellom disker mens maskinen står på. Det er ikke farlig å komme borti fjerningen i det hele tatt, du får bare beskjed om at enheten ikke kan fjernes fordi den er i bruk (hallo, det ligger OS på den ja), og man får ikke gjort noe mer med det. 6187254[/snapback] Playmofetish har helt rett, det er ingen grunn til å bekymre seg.. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Takker! Da setter jeg den bare på aldri vis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå