Gjest Slettet+987123 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Neij neij, seff, men de ER bedre enn det jeg hadde forventa av dem: p Skal fortsatt sette inn nye: p okey, får ta meg en tur i morgen å se etter; ) Men hvordan er reglene for hvor man kan sote osv ? Tenker på side vinduer foran osv.. ? og burde jeg ta ut glasset for og få det jevnest mulig, og slipper glippen nederst? Klem 6320710[/snapback] Å sote vinduene forran er ikke lov. Er kun lov å ha vist det er sotet originalt. Vist du soter mens vinduet står i så kan du bli ganske sikker på at resultat blir utrolig dårlig. Og for all del ikke bruk den originale plast skrapa som følger med klarer du å legge på filmen med den uten å ripe opp hele filmen så er du god bruk heller en isskrape med gummisiden 6320797[/snapback] Okey;) Neij tror jeg skal ta ut vindu osv.. og få med noen som har gjort det før: p men takk;) Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hårføner.................... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hårføner.................... 6320989[/snapback] Jaha? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Nå er hvertfall spilleren på plass, og det drar mot ny lønning, som jeg har planer om å bruke på subber(element, kasse og kanskje forsterker?) Så er det noen som har ett bra forslag? tror jeg kommer til å gå for 1 eller 2 stk 10"`re, siden bilen ikke er så utrolig diger, og jeg vil ha ganske pen lyd =) Sett på DENNE subben, trekker en del watt, dyrt med forsterker? eller... Ikke vet jeg? klems Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Drit i subber og gå for et bra frontsett elns først, får mer glede av det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Drit i subber og gå for et bra frontsett elns først, får mer glede av det 6346523[/snapback] Jepps! Men sett litt rundt osv.. og lurer på om ikke dette skal funke allright, Eneste forsterkeren jeg løfte øyebrynet litt på: p Siden det egt. bare blit AKK nok W til subben.. eller ka? Forsterker Subber Kondensator Frontsett kabelpakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå