Gjest Slettet+987123 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Mitsubishi Carisma Prosjektet kommer nok til å ta en stund, har ikke hauger med penger akk nå såå^^ Showcase/Worklog Spesifikasjoner; 1997 model Motorvolum: 1,6 liter HK: 90 Kilometerstand: 77000 Gjort: Vaska den innvending og fjerna vond røykukt Planer: -Fanger -Skjørt -Spoiler -Senking -Annlegg - Alpine CDA-9853R -Soting -Lykter -Xeon lys -Pedaler -Sete dings.. Flere bilder, updates kommer: ) BTW: Okey, Den er ikke styla akk nå, men ville vise den fram, Kan ikke noe for at jeg er litt stolt: P Endret 3. juni 2006 av Slettet+987123 Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Du må gjerne vise denne fram på forumet til Mitsubishi Klubben Norge. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 oy, ikke gått lengere? Fin den Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 showcase? hva har du å vise fram da? ser jo ut som om den ikke kan bli mer orginal... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 showcase? hva har du å vise fram da? ser jo ut som om den ikke kan bli mer orginal... 6187804[/snapback] Fine kapsler og ulakkerte fangere :!: Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 showcase? hva har du å vise fram da? ser jo ut som om den ikke kan bli mer orginal... 6187804[/snapback] Det er ikke noe ord som heter "orginal", og det er vel ikke umulig at det skjer mer med kjerra etter hvert dersom han nettopp har fått den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Jess! Skal skje litt etterhvert.. men tenke jeg like greit kunne slenge den ut nå.. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 showcase? hva har du å vise fram da? ser jo ut som om den ikke kan bli mer orginal... 6187804[/snapback] Synes ikke det er noe vits å være frekk her! Hvis han har lyst til å vise fram bilen sin så får han lov til det. Skal du komme med kritikk så må den være konstruktiv... ikke spydig. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Synes du har fått deg en fin bil Flici! Den tror jeg er veldig driftsikker. Lenke til kommentar
ken36 Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 showcase? hva har du å vise fram da? ser jo ut som om den ikke kan bli mer orginal... 6187804[/snapback] Fine kapsler og ulakkerte fangere :!: 6188056[/snapback] Du bør være den siste som bør være spydig når man kikker på din klin orginale golf som du ikke gjort et døyt med på en mnd kentsor og kremt er i fjortisklubben så bare glem disse to, og lykke til med bilen utover Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Jess! Skal skje litt etterhvert.. men tenke jeg like greit kunne slenge den ut nå.. 6188798[/snapback] Det er jo mer interessant å følge hele prosessen fra standard familiebil til tøff ungdomsbil framfor å bare slenge ut et bilde av ferdig produkt. Da kan andre som er interessert i samme type bil lære mer om hva man kan gjøre. Hvilke planer har du for denne bilen da? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 OK bil dette. Ting du kan gjøre: -Lakke lister, speil, fanger, spylerne til frontruta. -Sette RS gitter i utsparingene på fangeren og grillen. -Fjerne lyktespylerne -Felger -bytte skiltholder. Finner du brukte felger trenger ikke dette koste mer enn et par tusen. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Det er jo mer interessant å følge hele prosessen fra standard familiebil til tøff ungdomsbil framfor å bare slenge ut et bilde av ferdig produkt. Da kan andre som er interessert i samme type bil lære mer om hva man kan gjøre.Hvilke planer har du for denne bilen da? 6189220[/snapback] Er moro å se når folk gjør endel selv med bilene sine, og ikke bare må ha hjelp til hver eneste ting de skal gjøre. Mitsubishi er jo utvilsomt av de mest solide bilene, så du kommer nok ikke til å støte på trøbbel her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Synes du har fått deg en fin bil Flici! Den tror jeg er veldig driftsikker. 6188826[/snapback] Tusen takk : ) Mye pga det jeg kjøpte den for, Pluss at jeg syns den ikke ser så aller værst ut..: ) Hvilke planer har du for denne bilen da? 6189220[/snapback] Kommet en update nå: ) Er moro å se når folk gjør endel selv med bilene sine, og ikke bare må ha hjelp til hver eneste ting de skal gjøre. Mitsubishi er jo utvilsomt av de mest solide bilene, så du kommer nok ikke til å støte på trøbbel her 6191087[/snapback] Jess! Men tror jeg hvertfall skal ta soting på verksted.. Hørt det ikke er så lett akk^^ Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Noe nytt med bilen din? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Noe nytt med bilen din? 6306828[/snapback] Jepp, Satt inn CD-Spilleren nå, Funnet ut at de høytalerene som satt i orginal ikke er så dårlige som jeg trodde.. Driver å skal sote ruter nå.. men er ikke sikker på hva slags sote film osv jeg skal bruke, evt hvor jeg får kjøpt det.. Noen som vet? : ) Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Biltema, Mekonomen, eller andre butikker som selger bilrekvisita.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jepp, Satt inn CD-Spilleren nå, Funnet ut at de høytalerene som satt i orginal ikke er så dårlige som jeg trodde.. 6319312[/snapback] De er dårligere enn du trodde, du vet ikke hvor dårlige de er før du har prøvd noen andre en stund og så går tilbake til de som står i nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jepp, Satt inn CD-Spilleren nå, Funnet ut at de høytalerene som satt i orginal ikke er så dårlige som jeg trodde.. 6319312[/snapback] De er dårligere enn du trodde, du vet ikke hvor dårlige de er før du har prøvd noen andre en stund og så går tilbake til de som står i nå 6320390[/snapback] Neij neij, seff, men de ER bedre enn det jeg hadde forventa av dem: p Skal fortsatt sette inn nye: p okey, får ta meg en tur i morgen å se etter; ) Men hvordan er reglene for hvor man kan sote osv ? Tenker på side vinduer foran osv.. ? og burde jeg ta ut glasset for og få det jevnest mulig, og slipper glippen nederst? Klem Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Neij neij, seff, men de ER bedre enn det jeg hadde forventa av dem: p Skal fortsatt sette inn nye: p okey, får ta meg en tur i morgen å se etter; ) Men hvordan er reglene for hvor man kan sote osv ? Tenker på side vinduer foran osv.. ? og burde jeg ta ut glasset for og få det jevnest mulig, og slipper glippen nederst? Klem 6320710[/snapback] Å sote vinduene forran er ikke lov. Er kun lov å ha vist det er sotet originalt. Vist du soter mens vinduet står i så kan du bli ganske sikker på at resultat blir utrolig dårlig. Og for all del ikke bruk den originale plast skrapa som følger med klarer du å legge på filmen med den uten å ripe opp hele filmen så er du god bruk heller en isskrape med gummisiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå