lassaron-jon Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Tenkte å lage ein tråd om snedige ting du har funne ut, sånn at du kan dele det med andre. For all del, det treng ikkje å vere nyttige ting. forreksempel har eg funne ut no nyleg, at det er eit lag med voks, eller nåke stearin lignande inni generalboksane Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Er det trykk på "du" her slik at det ikke kan være ting en har lært eller..? Uansett så har jeg funnet ut at hvis du tar et glass fyller litt melk i det, setter en lyspære i glasset og setter det hele i en mikrobølgeovn og skrur den på så lyser pæra! Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 godt spørsmål. du bør kanskje ha funnet det ut sjølv, men hviss det er snedige ting so.... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg har funnet ut at, om nok folk skriver dritt her, vil en moderator evt stenge tråden. Lenke til kommentar
salah Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Er det trykk på "du" her slik at det ikke kan være ting en har lært eller..? Uansett så har jeg funnet ut at hvis du tar et glass fyller litt melk i det, setter en lyspære i glasset og setter det hele i en mikrobølgeovn og skrur den på så lyser pæra! 6187994[/snapback] Mener du det seriøst!? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Er det trykk på "du" her slik at det ikke kan være ting en har lært eller..? Uansett så har jeg funnet ut at hvis du tar et glass fyller litt melk i det, setter en lyspære i glasset og setter det hele i en mikrobølgeovn og skrur den på så lyser pæra! 6187994[/snapback] Mener du det seriøst!? 6188569[/snapback] Jepp! Det ligger en film på nettet et sted der de vider 5 kule ting en kan putte i microbølgeovnen med blant annet CD, druer og noe mer... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Prøv å finn den linken da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Vil også den den filmen ja Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Ingen som har sett hverken XLTV eller Mythbusters her skjønner jeg Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Tatta; http://www.youtube.com/watch?v=vNQjj_qNLic&search=microwave Jo Julenissen - Jeg, hver eneste episode Edit: (Av MythBusters that is...) Endret 27. mai 2006 av P-in-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå