Joakim Skurk Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Hallo ! For en tid siden var jeg på LAN . og en fyr fikla med maskina mi. etter dette må alle som skal inn på en delt mapper hos meg skrive inn et brukernavn og et passord. brukernavn: guest .. passord: 123 .. . fatter ikke hvor ejg skal deaktivere dette . og han husker ikke selv hvordan han gjorde det. frustrerende. noen som kan hjelpe ? - Joakim Endret 28. mai 2006 av LueDotten Lenke til kommentar
valentino Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Du kan se om det hjelper å ta bort passordet på gjesteprofilen: start > Control Panel > Administrative Tools > Computer Management > Local Users and Groups > Users > Guest Du kan også sjekke om du har aktivert enkel fildeling. Dersom det ikke er aktivert er det litt mer å gjøre for å få delt filer. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 jeg har norsk windows versjon. så eneste som ligger der er brukeren "gjest" .. folk kommer inn på di delte mappene mine. men di må skrive inn brukernavn og passord for å få tilgang. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 bump bump bump bump Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Det kan virke som han satt passord på gjestekontoen din... Trykk Win+R og skriv: control userpasswords2 Velg brukeren Gjest, og trykk "Tilbakestill passord" Fungerer det nå? Lenke til kommentar
salah Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Det finnes da ikke egen delingspassord for deling i Windows? Så må nok være gjestekontoen som er fikla med :-) Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Det kan virke som han satt passord på gjestekontoen din... Trykk Win+R og skriv: control userpasswords2 Velg brukeren Gjest, og trykk "Tilbakestill passord" Fungerer det nå? 6196342[/snapback] Ja ! Det fungerer nå ! Takk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå