storken Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hei Som vanlig så er jeg sløv med prosjekter og læreren sier vi må jobbe osv, men som vanlig så tar jeg det på de tre siste dagene, noe jeg gjør nå . vi var i sachsenhausen og i ravensbruch og tenkte derfor att jeg skal skrive om holocaust og om konsentrasjonsleirene sachsenhausen og ravensbruch. dillemmaet er da att jeg ikke har bilder fra turen pga att jeg mistet mobilen min(w800i) der jeg hadde alle bildene mine. og så skulle det i tillegg vise seg å være ganske vanskelig å finne gode bilder og kilder på nettet så lurer jeg på om det er noen som har samme prosjekt som meg eller som har noen gode kilder e.l kan også komme med andre forslag til ting jeg kan ta med i prosjektet setter virkelig pris på om noen kunne hjelpe mvh storken Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 holder på med samme prosjekte så kom med info Lenke til kommentar
storken Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Kronholm Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 ingen som kan hjelpe? 6189970[/snapback] Tror jeg har gjort det prosjektet 3 ganger nå. bruk google image search for bildene. Bruk google for å få tak i infoen, men skriv ned med egne ord. Trekk gjerne inn de norske som var i Ravensbrück, Gubrandsdal og gjengen om jeg ikke tar helt feil. Jeg vet at det ikke ligger så masse bra fotomateriale på google, men let litt på¨norske søkesider også siden alle nordmenn har gjort dette prosjektet en eller annen gang. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå