Akidon Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Har ikke peiling på dette her... trenger bare ett enkelt gratis redigerings program for å fjerne 3 mb fra en film så eg får den inn på dvd. Filformatet er Xvid På forhånd takk! Endret 26. mai 2006 av Aqidon Lenke til kommentar
BMP Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Mange brenneprogram kan du stille til og overbrenne platen, dvs. at du feks på en XviD kan brenne opp mot 710 MB feks. i Nero. Ellers vil det jo by på en hel del rendring og komprimering for din del så jeg ville ikke anbefalt å gjøre dette bare for 3 MB. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Med tanke på hvor sterkt komprimert XviD er, må det være en utrolig lang film hvis du ikke får plass til den på en DVD. Minst 15 timer lang? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 ok ok det er en serie da, men vil bare fjerne litt rulle text slik at jeg får plass. Mangler bare 3 forbanna megabyte Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Det må da vere mulig å bare klippe vekk litt rulletekst? Overbrenning fungerte ikke... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Windows du brukar? VirtualDub. http://virtualdub.sf.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå