SSSø Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Jeg kobler til mikrofonen, og pc'en registrerer dette ved at den spør om det er en mikrofon eller en høyttaler jeg har koblet til. Men når jeg bruker den får jeg bare hørt lyden i høyttalerene, og ikke spillt den "inn" på pc'en. Lurer på hva dette kommer av, og hvordan jeg kan få fikset det. Har null peiling på dette området, så vær grei. Endret 30. mai 2006 av Jør2 Lenke til kommentar
catosim Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg kobler til mikrofonen, og pc'en registrerer dette ved at den spør om det er en mikrofon eller en høyttaler jeg har koblet til. Men når jeg bruker den får jeg bare hørt lyden i høyttalerene, og ikke spillt den "inn" på pc'en. Lurer på hva dette kommer av, og hvordan jeg kan få fikset det. Har null peiling på dette området, så vær grei. 6186287[/snapback] Hvilket program bruker du for å spille inn lyd da? Ca2 Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Skal bruke mikrofonen til skype o.l. Prøvde lydinnspilling også. Er ganske sikker på at det er en innstilling ett eller annet sted, men jeg mener nå jeg har prøvd alt. Takker for svar... Lenke til kommentar
MSc Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Sjekk at du har valgt denne mikrofonen under innstillingen i Skype. I Skype har du mulighet for å velge andre inn og ut enheter enn det som er standard i windows, kan være noe her. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Vet virkelig ikke hva som har skjedd, men nå fungerer alt som jeg vil. Takker for uansett for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå