ecco64 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Monterte et k&n luftfilter idag på min golf 3 1,6l. men da begynte det å plystre. misstenker at lyden kommer fra denne (sentralstøvsuger) åpnings dingsen som sitter nederst i boksen. lyden kommer akkurat når jeg gir litt gass, og kan holde gassen og lyden "gående". Noen som vet hva dette kan være? lyden blir borte under gasspådrag og når jeg slipper opp. Takker for Svar Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Har du koblet dette riktig opp da? Med slange til oljedamp etc.? Veit ikkje om det er slikt på denne bilen men men Lenke til kommentar
ecco64 Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Det er et innsatsfilter. det erstatter kun det orginalet. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Det er ikke uvanlig at nye lyder dukker opp når du setter inn innstatsfilter da disse ikke demper lyder på langt nært så mye som orginalfilteret, plystingen har nok vært der hele tiden, forskjellen er bare at du kan høre den nå pga K&N filteret. Endret 26. mai 2006 av zandro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå