vmax Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg har et overnevnte hovedkort som jeg monterte en Duron 1300 på.Maskinen ble helt tullete.Hang seg hele tiden.Normalt står det en Duron 900 på kortet og det fungerer helt fint.Må jeg formatere disken for å det til å kjøre? Lenke til kommentar
Samot Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Forsøk å oppgradere biosen din. Det vil nok hjelpe. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 hovedkortet ditt har egentlig ikke støtte for prosessoren, men satt å leste på det her igår, på diverse forumer (www.hardforum.com og http://www.amdmb.com sitt forum) de som har prøvd har fått maskina til å funke med athlonxp cpu'r som er tilsvarende duron'en du har puttet i hovedkortet ditt... du må antageligvis sette opp volt'n og øke en verdi som heter cpu driving strength (vet ikke helt om den først kom på kt133a baserte hovedkort.. men, hvis du finner den, øk den :smile: si hvordan det gikk, er litt nysgjerrig :smile: Lenke til kommentar
vmax Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Det ante meg at hovedkortet ikke støttet prosessoren.Det går kanskje å gi litt meg volt,men det er snart at det blir svilukt.Svilukt koster penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå