Don Basmoen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Hei! Jeg sitter med en 1987 Ford Fiesta 1,1l CLX (FBD). Kjøpte bilen billig, og tenkte at da har jeg noe jeg kan fikle med frem til jeg får rotet meg til å ta lappen, men det viste seg å vere ganske mye å fikle med. Min største frustrasjon akkurat nå: Bilen starter greit, og går fint på tomgang. Etter litt tomgang (ca 40sek) går det greit å kjøre. Men, her kommer problemet mitt: Når tempmåleren begynner å stige mot det som skal vere "normal drifts temp", så stopper den og er 100% umulig å starte igjen. Om jeg venter 5-10min så starter den og går som ei klokke, frem til den blir "varm" igjen. Noen som har noen ide om hva problemet er? EDIT: Om noen har en billig passende radiator, og evt andre deler, så ta gjerne kontakt om du er innteressert i å selge Ser nå at jeg trenger nye seter forran. Om noen vil donere eller selge billig mottas dette med STOR takk. =) Bilen kan sees her: Ford Fiesta 1987 Endret 29. juni 2006 av Don Basmoen Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Er det automatchock på denne? Har du sjekket om den står på sommerluft på luftinntaket (hvis det finnes da)? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Er det automatchock på denne? Har du sjekket om den står på sommerluft på luftinntaket (hvis det finnes da)? 6189484[/snapback] Høres ut som det kan være at den drar inn luft fra nærheten av eksosmanifolden ja Lenke til kommentar
Don Basmoen Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Jeg har manuell chock. Luftinntaket? Hummm... jeg kommer tilbake med det når jeg får sjekket ut dette. Jeg må legge til at plugger er byttet. EDIT: Jeg har nå fjernet en slange som var ment til "vinterbruk". Funksjonen på denne slangen var at den trakk til seg varmluft fra eksosmanifoil. Nå tar det lengre tid før den blir varm, men den stopper fortsatt når den når det ford kaller "normal drifts temp". Endret 29. juni 2006 av Don Basmoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå