Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hei. Jeg har prøvd en god stund nå å få til et design ala dette: MM: Menyen, med kanskje 5-7 punkter. K: En boks med kontaktinfo, som telefon, epost osv. Moduler: Diverse bokser med innhold, som ikke nødvendigvis strekker seg helt til bunnen av innholdet. Det største problemet mitt har vært å få K-boksen til å være på bunn (relativt i forhold til innholdet), og samtidig få høyre og venstre kolonne til å strekke seg slik at man får samme bakgrunnsfarge helt ned til slutten av innholdet. Å sette høyde til 100% er tydligvis ikke så lett i CSS Dette blir så vidt jeg har forstått relatert i forhld til "browser viewport", altså høyden på det bildet man har på skjermen sin. Det blir altsp ikke tatt hennsyn til at det kan være mer innhold under det man kan se i selve vinduet... Designet må/bør heller ikke blir helt vraka når innholdet bare er et par linjer langt. Noen som har tips, eksempler og/eller lenker som jeg kan kikke på? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 http://www.alvit.de/handbook/ sjekk under "css layouts" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå