PaCiman Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Noen som vet hvorfor jeg ikke får noe reaksjon når jeg kobler sony dv kamera mitt inn i handycam station med firewire og inn i laptopen ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Skrur du kamera i opptaksmodus eller avspelingsmodus? Fungerer kameraet ditt på andre PCar, eller andre kamera i din PC? Lenke til kommentar
PaCiman Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Ey! Jeg skrur på kamera i play/edit mode. har prøvd 2 sony kameraer. den ene finner pcen automatisk. men mitt kamera blir ikke funnet. når jeg kobler inn firewire i "docken" så kommer det DV IN på lcd skjermen. men pcen finner det ikke. forstår ikke hva som er galt. noen idéer ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Har du prøvd ditt kamera på ein anna PC? Om det ikkje fungerer andre stader heller ligg nok feilen i kameraet, kan t.d. vere firewireporten på kamera/docken ikkje fungerer. Skal dog ikkje seie sikkert kva feilen er. Lenke til kommentar
PaCiman Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Min teori ligger også på at det er enten kamera eller docken som er på tur. det fungerte heller ikke i andre pcer. har heldgivs forsikring så vi får nå se. greia er at når jeg plugger i kamera så kommer det en flimmer linje over lcd skjermen i kamera. og så står det DV IN .. det vil si at docken kobler jo med kamera.. og at koblingen mellom dock og kamera virker.. men signalet går ikke fra dock/kamera og til pc. rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå