bucketofcack Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hva skjer med TechNorway ? Bare lurte på det, har vært "Maintenance" ganske lenge nå. Er det bare å slette den fra "favourites" eller? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Tror du heller må spørre på diskuter eller klokking.com Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg og synes at der er litt rart at siden ikke har kommet opp enda. Uten at jeg vet noe mer en det. Trodde planene var rimelig klare for når lanseringen skulle være i vinter og alt jeg, men kan være det er meg som roter. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Ja, jeg vet ikke helt hvem det var, men Fosco, Formann, Overklokk og Stoolman pluss norn til? Lenke til kommentar
smy Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 jeg tror de planer er gansk død selv om siden er ferdig lagte sist jeg hørt +vare noen papir arbeid osv Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Mener å ha lest at sia var klar, bare eierskiftet som ikke var i orden. Iflg. NORID er det fortsatt Digital-Impuls som er eier av domenet. Kanskje de droppa det da?.. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Er litt frem og tilbake her mtp domenerettigheter. Snakket med stoolman for et par-tre uker siden om dette, og han skulle visstnok få avklart dette ganske snart. Men det begynner jo å bli en stund siden nå. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Er litt frem og tilbake her mtp domenerettigheter.Snakket med stoolman for et par-tre uker siden om dette, og han skulle visstnok få avklart dette ganske snart. Men det begynner jo å bli en stund siden nå. 6217558[/snapback] Noe nytt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå