jo-kris Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Kjøpte meg denne i dag: http://www.clasohlson.no/shop/store/printp...+8%3A57%3A15+PM Har hørt at man kan vise winamp sangtittel og slikt. Har søkt litt på nettet, men ikke finne noe som funker. Noen som har noe tips? Hva anne kult kan man gjøre. Har koblet den til pcen via serielkabel. Det programmet som fulgte med var ikke allverdens... Takker for tips Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Vet egentlig ingenting om dette, men et lite tips kan du muligens finne ved å søke på VFD: http://www.google.com/search?client=opera&...=utf-8&oe=utf-8 Lenke til kommentar
jo-kris Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 okay, takk! Ingen som vet noe mere?? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Det går garantert, men om du finner ferdig-til-bruk programvare for det er et annet spørsmål. Kan være du må hacke deg til en løsning her. Men den saken der er neimen ikke liten! ikke noe vanlig casemod display akkurat hehe... har du den hengende på veggen eller? Egentlig litt kult =P -Stigma Lenke til kommentar
jo-kris Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 ja, er i grunn det jeg regnet med. Er ikke noen kløpper i programering så jeg får vente å se om noen andre kansje finner på å gjøre det... Er ikke akuratt noen casemod display, hang den opp på veggen her. bytta ut bildet og opp med led-display... Lenke til kommentar
............... Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 ja, er i grunn det jeg regnet med. Er ikke noen kløpper i programering så jeg får vente å se om noen andre kansje finner på å gjøre det... Er ikke akuratt noen casemod display, hang den opp på veggen her. bytta ut bildet og opp med led-display... 6187479[/snapback] heh så litt bra ut.. Kan henge den uttafor på veggen og skrive , ja ka du vil Lenke til kommentar
jo-kris Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 ja, ser litt fancy ut... tankte å kansje finne litt mer fancy saker på nettsidene til produsenten, men dette er jo en sånn slik NoName greie som Clas Ohlson selger, så er umulig å finne produsentet. Kansje de hadde hatt en mer oppdatert versjon av programvaren som fulgte med... Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Heng den bak på bilen, så kan du skrive beskjeder til dem som alltid skal kjøre helt oppi ræva på deg osv. Lenke til kommentar
jo-kris Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 har faktisk vært inne på tanken. Det følger med en fjernkontroll slik at jeg ikke trenger pcen for å skrive inn noe... Ganske genialt :!: Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Heng den bak på bilen, så kan du skrive beskjeder til dem som alltid skal kjøre helt oppi ræva på deg osv. 6187531[/snapback] "Hey du, du ja, med bart i den grønne volksvagen. Hold litt avstand da vel!" Da hadde ikke folk fått noia.... neida hahaha! =P -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå