Ex1cO Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 tror jeg har sprengt eller noe , en plombering på pocketen min! kjørte i ca. en time og plutselig ble lyden dobbelt så kraftig Jeg kjørte en tur til og da merket jeg at den aksla mye bedre! Noen andre som vet noe om plober i pocketbike? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 det du sikkert må gjøre er å ta ut restene av plomberinga ... and "Lock 'n Load" Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 hehe.. er jo vel bare bra det da? men ta å flekk ut resten og da Lenke til kommentar
Ex1cO Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 faktisk så er hele potta nå vekk! merka de når jeg stoppa den rååå lyd;) men i tilleg røk kjeda! drittkvalitet! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hele potta vekk? hehe, bråkelyd er ikke det samme som rå lyd synes nå jeg.. Lenke til kommentar
Ex1cO Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 tss når den står stille bråker dne , men i fart er det rå lyd:D Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 faktisk så er hele potta nå vekk!merka de når jeg stoppa den rååå lyd;) men i tilleg røk kjeda! drittkvalitet! 6186148[/snapback] Snakker du om bakpotta eller hele svanehalsen? hvis du har mista alt annbefaler jeg deg å ikkje kjøre med den Lenke til kommentar
Ex1cO Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 selfølgelig bare bakpotta. Men tror jeg skal kjøpe en trimpotte og sette på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå