lunix Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Jeg tenkte jeg skulle bygge meg en maskin som jeg kan bruke til endel ting. Har et hjemmekinoanlegg med prosjektor som jeg skal koble til denne pcen. Den skal også kobles til tven slik at den kan fungere som opptaker. Den skal spilles på, brukes som DVD spiller\Opptaker, ha TV tuner. Maskinen skal stå skjult i et lite sturom slik at jeg ikke har krav til kabinett, utseende eller støy. Trenger da trådløs mus\tastatur som kan sende gjennom veggen. OS blir vel XPMCE eller kanskje mediaportal eller noe lingende. Nå er ikke jeg så veldig oppdatert på pc fronten som det jeg var for et par år siden da jeg har styret endel med anlegg i det siste. Derfor trenger jeg dere på HW-forumet sin ekspertise. Sett gjerne sammen forslag. PS. er ingen overklokker På forhånd takk Endret 26. mai 2006 av lunix Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hei! Mitt forslag: HTPC. Jeg har ikke valgt TV-kort, tastatur og mus. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå