Gå til innhold

Sær hendelse på Mess-Tv

Anbefalte innlegg

Det er ikke sånn det fungerer mener jeg. Vinnere av konkurranser bestemmes IKKE av når meldinga dukker opp på TV-skjermen, men når meldinga kom inn til systemet deres. Når den kommer på skjermen kan de bestemme (hvis de får tusenvis av meldinger med riktig/feil svar er det ingen vits å spamme de over tv-skjermen, skjønner?) rekkefølge eller hva som slipper forbi. Alle svar blir registrert uansett med hvilket klokkeslett de kom inn til systemet på. Vinnere blir trukket ut fra dette, og ikke tidspunktet du ser selve meldinga på TV.

6187914[/snapback]

Men de skriver jo at meldingen skal dukke opp på skjermen, riktig svar eller ej, det holder de jo ikke..

Da får de slutte å lage sånne konkurranser da, ivertfall når de sier at meldinga skal dukke opp på skjermen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er talentløse greier. Utrolig teite konkurranser di arrangerer. Hvor mange strikk har jeg oppi posen!?!

hadde vært artig å sendt inn en vanlig sms (f.eks en hilsen) fra èn telefon og svart på en konk fra en annen sms. Bare for å se om ting blir holdt igjen. Hilsenen hadde sikkert kommet opp innen 1 minutt, mens sms som ble sendt til konken blir liggende i 15 min.

:mad:

Lenke til kommentar

Folk som kaster vekk penger på dette svindelopplegget er ikke gode i hode (beklager TS). Skal vedde på at vinnerene islike konkuranser er bekjente av programlederene. Tenk hvor deilig det hadde vært å sluppe disse programmene på nattestid, jeg vil ha repriser av MacGyver!!

Lenke til kommentar
Jeg så på Sonen den gangen han der skallede mannen skulle gi ut en SonyEricsson W900. "Nå trykker jeg på knappen øyeblikk!" sa han hvert 10. sekund. Jeg virkelig misliker den pratesyke mannen.

6196680[/snapback]

Alle på sonen er sånn når det er sånn trykke-på-knappen-sak da. :roll: De sitter sånn hele natta og skal trykke på knappen. Det verste er jo at det funker, gud veit hvor mange som sender inn når folka sier de skal trykke på knappen. Så trykker de på knappen først 2 timer etterpå. Må jo tjene noe voldsomt på det der.

Lenke til kommentar

Kjent fenomen. -Holder tilbake alle meldingene med riktig svar, for å så pøse på alle de som innholder riktig svar 30 sekunder før slutt. De tjener jo penger på det, og jeg tipper de har loven på sin side, dessverre.

Lenke til kommentar

enda verre er det når det "motiverer" om at svar som kommer inn er feil. For eksempel at "jeg tenker på et jentenavn på 9 bokstaver, begynner på M _ _ _ _ _ _ _ _". Mange navn sendes inn og stor kø skapes, så får man et nytt hint; M _ _ _ _ _ _ I E og så begynner hu dama og sukke når meldinger med navn som passet med forrige hint rett etter som sikkert er sendt for 15 minutter siden.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Jeg har også opplevd de samme tingene på chatteprogram.

Man voter for at programlederen skal gjøre ett eller annet, så ender resultatet alltid 0,1 under kravet for at det skal skje.

Kommer det et spørsmål og jeg svarer riktig, dukker aldri svaret opp på skjermen.

Svarer jeg galt dukker det opp med en gang.

Klager man blir man banned med en gang, og andre synspunkter enn programlederens siles effektivt ut.

Jeg har også blitt utvist i henholdsvis 100 og 1000 dager.

Først fikk jeg 100 dager utvisning fordi jeg sa jeg jobbet offshore.

Det ordet inneholder bokstavkombinasjonen hore, og automatikken oppfattet det som om jeg kallte noen hore.

1000 dageren var litt mer vrien.

Jeg skrev gratulerer med fødselsdagen til noen.

Tok en stund før jeg skjønte at jeg ble bannlyst fordi fødselsdagen inneholder bokstavkombinasjonen lsd og det ble derfor oppfattet som narkoreklame.

Jadda, chatteprogram er fine saker....not!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...