SideburnsKongen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Morn, skal ha ny vifte styring til et Thermaltake Soprano, har sett meg ut to stk, men lurer bare på om de passer bak front døra på soprano`en.. Coolermaster Aearogate Sunbeam lightbus Tror kanskje knottene på lightbus`en er litt for store \ lange, noen som har erfaringer med dette? Hvis de er for lange går jeg for Aerogate`en Takk på forhånd. Mulig dette var feilpostet, bare å flytte den hvis den er feilpostet.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Ingen som har no formening? Skal bestille i kveld, så da spør jeg om noen har erfaring med aerogate`en.. Noen som har den og ahr noe fordmening om den? Edit: Har nå bestilt. Blei aerogate`en om noen skulle lure.. Endret 26. mai 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Argh, j*vla dritt, den ene greia på sia knakk jo med en gang, var løs, men fikk den inn til slutt, med litt grom teip.. Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 joda jeg har sunbeam rohbeus ! og jeg får ikke igjen døre med den så ville ikke kjøpt den, men den sunbeamen der var vel ikke helt lik jeg vet ikke hvor store de knottene er men jeg ville sjekket. ! det er ikke så god plass der... Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 ja glemte å se at du hadde bestilt..... men samma f*** hehe Lenke til kommentar
............... Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 lurte på no, når man setter på viftestyring, må man ha et spesielt kabinett? Eller kan man sette det som en cdrom eller? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 lurte på no, når man setter på viftestyring, må man ha et spesielt kabinett? Eller kan man sette det som en cdrom eller? 6218840[/snapback] Det går nok som cdrom(rettere sagt en 5,25 enhet.) eller som en floppy(dvs, en 3,5enhet.) Lenke til kommentar
............... Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 lurte på no, når man setter på viftestyring, må man ha et spesielt kabinett? Eller kan man sette det som en cdrom eller? 6218840[/snapback] Det går nok som cdrom(rettere sagt en 5,25 enhet.) eller som en floppy(dvs, en 3,5enhet.) 6218879[/snapback] vanskelig å montere? Greier jeg det med hjelp av bruksanvisninga?(jeg er ikke så utrolig flink) Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 lurte på no, når man setter på viftestyring, må man ha et spesielt kabinett? Eller kan man sette det som en cdrom eller? 6218840[/snapback] Det går nok som cdrom(rettere sagt en 5,25 enhet.) eller som en floppy(dvs, en 3,5enhet.) 6218879[/snapback] vanskelig å montere? Greier jeg det med hjelp av bruksanvisninga?(jeg er ikke så utrolig flink) 6218892[/snapback] Samme som å montere en optisk enhet(cdrom and dvdrom and floppy that is) BAre skru den fast. Lenke til kommentar
............... Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 jammen daså.. takker Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du skulle kjøpt rheobus, så kunne jeg byttet den mot min sorte aerogate III Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå