dominus Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Ja, ja.. nå skal jeg installere win xp og jeg har kastet min siste floppy stasjon i søpla for flere måneder siden.. er jeg nødt til å krype til korset og kjøpe meg en ny floppystasjon eller har noen her en løsning? edit: glemte å forklare at det er en satadisk jeg skal bruke.. sorry Endret 26. mai 2006 av dominus Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Xp cd`en er bootable gå i bios og sett 1`st boot til cd Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hvilket chipset er det på hovedkortet? Både mitt tidligere nforce3 HK og mitt nåværende nforce4 SLI trenger ikke diskettstasjon for å installere XP på s-ata harddisker. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Hvilket chipset er det på hovedkortet?Både mitt tidligere nforce3 HK og mitt nåværende nforce4 SLI trenger ikke diskettstasjon for å installere XP på s-ata harddisker. 6185104[/snapback] ett msi nf3 bord Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Da regner jeg med du ikke skal trenge floppy og installere på akkurat samme måte som med en IDE harddisk.. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 men, finnes satadriveren på xp plata eller må jeg lage en cd med den driveren på, som ligger langt ned i katalogstrukturen på msi cd'n? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Du skal ikke engang trenge å tenke på driver da s-ata er i chipsettet. Bare installer s-ata harddisken på akkurat samme måte som en IDE.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå