agasøster Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Noen som har erfaring fra den skolen? Tenker selv og søke der på Media og Kommunikasjon vg1. Er det andre som har gått der, eller har tenkt og gå der? Kan dere dele noen erfaringer:) ? Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) he he.. #### sant? 2,7 i snitt? Bu aleina? Ka trur mor di kjeme te å sei te mor mi då! hehe.. Endret 10. februar 2015 av Dysfunctional Fjernet navn Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) he he.. #### sant? 2,7 i snitt? Bu aleina? Ka trur mor di kjeme te å sei te mor mi då! hehe..6309691[/snapback] Til informasjon so har jeg per idag 4.3 i snitt elle noe, men det avhenger av hva jeg får på den skriftelege eksamen. Og jeg har fått lov av min Mor og flytte ja, kansje min mor ikke har snakt med din mor i telefon på en stund og sladret om meg, men min mor sa at at Jorunn (Andals mor) hadde sagt at "Andal hadde begynt med sengeveting igjen nå som vi hadde eksamen, han var så nervøs at det kom en skvett nå og da sa hun. Endret 10. februar 2015 av Dysfunctional Fjernet navn Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) he he.. #### sant? 2,7 i snitt? Bu aleina? Ka trur mor di kjeme te å sei te mor mi då! hehe..6309691[/snapback] Til informasjon so har jeg per idag 4.3 i snitt elle noe, men det avhenger av hva jeg får på den skriftelege eksamen. Og jeg har fått lov av min Mor og flytte ja, kansje min mor ikke har snakt med din mor i telefon på en stund og sladret om meg, men min mor sa at at Jorunn (Andals mor) hadde sagt at "Andal hadde begynt med sengeveting igjen nå som vi hadde eksamen, han var så nervøs at det kom en skvett nå og da sa hun.6316347[/snapback] for å si det sånn. jeg fikk sekser i matte, og gjorde det utmerket. men når du sa det du sa nå sank jeg så lavt til å plutselig skrive bokmål i dette fanatiske forumet. ære være christer. takk for meg. Endret 10. februar 2015 av Dysfunctional Fjernet navn Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) he he.. #### sant? 2,7 i snitt? Bu aleina? Ka trur mor di kjeme te å sei te mor mi då! hehe.. 6309691[/snapback] Til informasjon so har jeg per idag 4.3 i snitt elle noe, men det avhenger av hva jeg får på den skriftelege eksamen. Og jeg har fått lov av min Mor og flytte ja, kansje min mor ikke har snakt med din mor i telefon på en stund og sladret om meg, men min mor sa at at Jorunn (Andals mor) hadde sagt at "Andal hadde begynt med sengeveting igjen nå som vi hadde eksamen, han var så nervøs at det kom en skvett nå og da sa hun. 6316347[/snapback] for å si det sånn. jeg fikk sekser i matte, og gjorde det utmerket. men når du sa det du sa nå sank jeg så lavt til å plutselig skrive bokmål i dette fanatiske forumet. ære være christer. takk for meg. 6316365[/snapback] Bra endelig noen andre folk fra vestlandets mest nynorske øy som skriver bokmål, det er noe jeg har kjempet for en stund nå! takk *Andal. BTW jeg fikk 6 på Norsk eksamen idag Endret 10. februar 2015 av Dysfunctional Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 aldri om du fekk 6. eg fekk 6. i matte. men da e ikkje bra å skriva bokmål. eg skrive sånn eg å du å alle skrive på msn.. mykje meir normalt.. ser jaffal ut så da e meir normalt... du har vel rednasjeta du då... ? Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 aldri om du fekk 6. eg fekk 6. i matte. men da e ikkje bra å skriva bokmål. eg skrive sånn eg å du å alle skrive på msn.. mykje meir normalt.. ser jaffal ut så da e meir normalt... du har vel rednasjeta du då... ? 6316577[/snapback] Jo eg fekk da. og nei, da msn-språket e nåke av da værsta so e! og nei, eg har kje rednasjeta nei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå