stig inge Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Er dt noen som har peilig på hvordan man modder en xbox? ER dt vanskelig Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Søk på forumet sier jeg bare Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Det kan være vanskelig om man ikke har erfaring med elektronikk (lodding og lignende). Om du ikke har særlig erfaring innen dette så anbefaler jeg å få noen til å gjøre det for deg. Finner tutorials på sidene til Xbox-scene Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Tidligere var det bare å gå inn på qxl og søke på xbox. Fant masse folk der som modifiserte xbox. Fikk min moddet av en fyr i Lillestrøm. Den fungerer fortsatt fint :-) Lenke til kommentar
Vibers Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Ingenting er vanskelig når man kan det.. Det er ikke spesielt avansert lodding som skal til for å få innstallert en chip, men jeg har solgt endel chipper til folk som har ment de klarer dette selv, å mange av de har kommet tilbake med en ødelagt xbox som jeg i noen tilfeller har klart og redde.. Men i mange tilfeller er eneste alternativ ny xbox. Mitt tips er å la folk som KAN lodde gjøre det for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå