k1ngkong Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hei (IGJEN) Har lagt ut et NYTT oppsett av en pc. La ut en pc for ikke saa veldig lenge siden, men delene som ble skiftet ut kom ALDRI paa lager Saa jeg har byttet ut noen byttet noen deler. Siden det sikkert er mange nye som ikke har sett forslaget legger jeg like gjerne ut hele pc'en. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=19799 Tusen hjertelig takk for ALL hjelp!! Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 så bra ut men litt unødvendig med 2 hk? ville valgt abit hk et jeg Lenke til kommentar
maskot Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Sjå her er ett oppsett som eg tok fra ditt, skifta litt på det.. Det her er bedre.. Du kan ta MIST 500 W om du vil spare litt penga, men eg tok 600 W for då kan du jo bruke den seinare og då PCane sannsynligvis trenge meir strøm.. (Den du hadde tatt trur eg var Hiper type-r som og er veldig god..) Eg tok ikkje ett HK med vilje fordi eg trur at du må ha andre HK for ATI skjermkort? Så då kan noken andre med meir peiling finne ett til deg Uansett om du skal ha det som gir best for pris/ytelse er nok 7900 GT det beste valget.. Men det du har valgt er veldig bra! Til gaming mus kan du jo vurdere Logitech G5 eg har den og er storfornøyd! Vart masse bedre i FPS skytespel etter at eg fikk den.. Men det er ein smaksak med Razer Copperhead og Logitech G5, for begge er "like" gode berre på kver sin måte EDIT: Skal du først bruke så masse penga på PC så kjøp lydkort for all del! her ett greit lydkort men det her noke av det beste du kan få! Det gir faktisk litt bedre ytelse med lydkort, og du får masse bedre spelopplevelse med det. Du vil høyre masse bedre kor folka er. Du høyre masse lågare lydar du aldri før har høyrt, eller har kunne høyrt. Musikken din vil bli bedre eksplosjonane i BF2 vil virke meir virkelig osv.. Endret 26. mai 2006 av maskot Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hei! Oppsettet er veldig bra. Kanskje 2x7900GT i SLI hadde vært en idé? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Hei! Oppsettet er veldig bra. Kanskje 2x7900GT i SLI hadde vært en idé? Hilsen, efikkan. 6185806[/snapback] Ja men eg ville gjort det sånn og heller tatt crossfire når den tid kjem.. (Når han trenge en oppgradering) Endret 26. mai 2006 av maskot Lenke til kommentar
Madzi Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Det abit hk'et er veldig stabilt og klokker bra, også stort pluss at den har nyeste nordbrikke fra ati (xpress3200), men nå som ati har lansert sb600 sørbrikken ville jeg ha ventet på denne kombinert med xpress3200 nordbrikken. Ser du skal ha X1900XTX som er markedets kraftigste kort om du liker høye oppløsninger og eyecandy Endret 26. mai 2006 av Madzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå