Gå til innhold

Hva er maks temperatur?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nettopp mekket meg data og alt funker fint, men jeg sitter mye og tenker på hvor varm dataen kan være.

Akkurat nå har jeg den viften som kom med prosessoren, en til kabinettet baki, en med harddisken og en på skjermkortet. Hovedkortet er cool'n'quiet. Altså ikke vifte.

Men det jeg lurer på er egentlig hvor mange grader dataen tåler? CPU'en pleier å ligge på ca 30 grader, men en gang kom den opp på 55, og da skrudde dataen seg av fordi jeg hadde settet innstillinger på at den skulle gjøre det.

Men i BOIS står det at PWM ligger på 35 grader. Hva er PWM?

Skriv gjerne så mye som dere vet om temperatur ol, ikke bare ting jeg har spurt om nå.

På forhånd, takk.

-Vaag1991

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var bare et engangsproblem. Viften var litt løs. Har spilt WoW i flere timer no og den ligger på ca 28 grader, men det er skjermkortet jeg er mest redd for.

har AMD Athlon X2 64 4200+ :cool:

Forresten så er skjermkortet POV GeForce 7900GT og hovedkort: ABIT KN8-SLi

Lenke til kommentar

Altså, no har eg fått to blåskjermer i kveld... Den første vet jeg ikke hva skyldtes, men den andre var feil på video card drive altså et eller annet med skjermkortet.

Ang skjermkortet så er det et spesielt sted på størrelse med tommeltotten min der det er veldig varmt, men resten er helt grei temperatur.

:hmm:

EDIT: Det er så varmt at jeg får vondt på tommelen, men ikke så altfor vondt. Og nå spiller jeg ingenting. Sitter bare på internett...

EDIT2: Nå spiller jeg WoW og den delen av skjermkortet er pretty hot atm, men resten er helt grei temperatur. Det ligger fire sånne små svarte "klosser" på akkurat det stedet.

Endret av Vaag1991
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...