Gå til innhold

Endelig! En nettbutikk med kat. 5 e materiell!

Anbefalte innlegg

Endelig en nettbutikk som selger datakontakter, kat. 5 nettverkskabel, trekkefjærer og o.l. Jeg har surfet vetttet av meg for å finne en plass hvor dette selges, og her er løsningen!

-link fjernet av mod.-

Sjekket først prisen hos Bravida for å legge opp noen datapunkter hjemme, men det kostet skjorta og enda mer. Da tenkte jeg... skitt au, jeg gjør det selv! Her fikk jeg kjøpt alt for en billig penge og la opp spredenettet selv!

Juhu !!

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott side, vi trenger en kontakt der vi kan koble til nettverkskabler, og det fant jeg her. Men for at jeg skulle kunne koble kablene til kontakten måtte jeg jo ha ett verktøy til 455kr. Er det mulig å koble en nettverkskabel til varenr. 6940931 uten varenr. 6901071?

Navnet på produktene er LSA+ koblingsverktøy og Datakontakt dobbel uskjermet KAT5 UTP innfelt.

Lenke til kommentar
Endelig en nettbutikk som selger datakontakter, kat. 5 nettverkskabel, trekkefjærer og o.l.  Jeg har surfet vetttet av meg for å finne en plass hvor dette selges, og her er løsningen!

www.elhandel.no har solgt slikt lenge.....

Gandi

Lenke til kommentar
registrerte du deg bare for å gi oss denne gladmeldingen..? sannsynligvis ikke reklame.  :hmm:

6184689[/snapback]

Vedkommende har to innlegg, og begge reklamerer for det samme. Jeg aner ugler i mosen.

6185543[/snapback]

Mhm..I isåfall har han jo bevist hvor useriøse denne nettbutikken er..lurer på hvor mange kunder de mister på dette? :p

Lenke til kommentar
Lukter jeg en "netconnection"..... (noen som husker den historien?)

6188133[/snapback]

Hvis du ser så det andre innlegget hans, #6184521 i Webshop-erfaringstråden, er det mye som tyder på at det bare er reklame. Blæh. Søple til forumet på den måten. Må bare unnskylde meg om jeg tar feil, Cheefen, men med to sånne innlegg virker det ikke helt uskyldig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...