Abnegation Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Hvordan får jeg byttet det navnet om til noe annet? Endret 26. mai 2006 av Hawkon__ Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Det skal jo ikke gå an. Siden windows bruker filene som ligger i den? Det skal ikke gå. EDIT skjekket og funnet ut at det går ikke uten å gå i dos men hvis du går i dos og endrer dette så starter ikke winowsen, Konklusjon: Det er umuligt uten og formatere og instalere windows igjen. Endret 26. mai 2006 av Tt.mrX Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Øh...du må opprette en ny bruker. Håkon er brukernavnet ditt og det må du ikke tulle med når det først er opprettet. Lag en ny bruker, gjør ham til admin. Så må du dessuten regne med en del reinstallering av spill, oppretting av nye snarveier etc. Ikke verdt bryet spør du meg. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Du kan ikke forandre navnet uten å lage ny bruker, men du kan flytte Mine Dokumenter til en annen katalog hvis du vil. Høyreklikk på Mine Dokumenter, Egenskaper, Flytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå