Sir_Arcus Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hei Fant ikke noe bedre kategori her på forumet, så får bare beklage hvis det er feil :-) Jeg har i dag en 2003 server stående med et array som er formatert med NTFS, dette RAIDet skal flyttes til en XP maskin, da serveren ikke trengs lenger. Vil dette by på problemer, eller er det bare å importere disksettet på vanlig måte på XP-maskina?? henrik Lenke til kommentar
snowdon Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei Fant ikke noe bedre kategori her på forumet, så får bare beklage hvis det er feil :-) Jeg har i dag en 2003 server stående med et array som er formatert med NTFS, dette RAIDet skal flyttes til en XP maskin, da serveren ikke trengs lenger. Vil dette by på problemer, eller er det bare å importere disksettet på vanlig måte på XP-maskina?? henrik 6184408[/snapback] Du kan bruke kommandoen fsutil fsinfo ntfsinfo <stasjonsbokstav> for å lese ut versjonsnummer på NTFS. Jeg har sjekket dette på min Windows XP og på min Windows Server 2003 server, og de har begge versjonsnummer 3.1 Tror derfor ikke det skal by på problemer å flytte over som du beskriver. Men husk uansett backup!! Mvh Snowdon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå