Gå til innhold

Hvilken 360' Demo burde jeg laste ned?

Sville

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler MotoGP, Top Spin, Hitman, Lost Planet og Fight Night. Bare last ned demoene til de spillene du er interessert i. Vi vet jo ikke hva slags spill du liker, og hvilke demoer du kommer til like, men du kan jo gjøre litt research på nettet først og lese om spillene du er interessert i, og laste ned demoene for å prøve etterpå.

edit: skriveleif

Endret av JulianR
Lenke til kommentar
Bare hent det som du tro er interessant. Det er jo gratis og det er bare slette ting du eventuelt ikke liker.

6184540[/snapback]

Jeg likte Lost Planet, Battlefield, Call of Duty 2 og Fight Night. Men nå er jo det ikke sikkert du er lik meg. Liker du bilspill så er jo de å anbefale. Altså: Last ned alt!

Lenke til kommentar
Uhm, lager en tråd på et forum for å spørre hvilke demoer du bør laste ned? Bare last ned alle da vel, eller de som virker interessante for deg, hva er problemet?

6189807[/snapback]

Måtte liksom åpne tråden for å lese hva som stod :p

Spørr du siden du har en treg ADSL linje eller? Hvis du har rask linje, så er det vel bare å laste ned som faen.

Lenke til kommentar

Ser heller ikke problemstillingen.

Om du ikke har HDD og bare har ett lite minnekort kan jeg muligens forstå problemstillingen, men du kan jo uansett bare laste ned en demo som virker interessant og se om du liker den. Hvis ikke kan du slette den og heller laste ned en annen.

Jeg har som regel bestemt meg for hvilke spill jeg skal kjøpe flere måneder før release, og bruke demoen bare for å teste at det er slik jeg hadde trodd. Bruker aldri demoen som underholdning

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...