Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp med D-Link DI-624+

Anbefalte innlegg

Har fått med meg at dette ikkje er noko særleg bra ruter, men det er den eg har akkurat no, og treng hjelp til. Eg har ikkje hatt nokon av problema som andre har nemnt med straumforsyning, utkobling, oppdatering osv, men ein dag eg skulle prøve å installere nettverk på nytt (for å kryptere det) ville ikkje dette virke lenger. Eg trykte inn resetknappen på baksida, men de skulle eg nok ikkje ha gjort. Når eg følger rettleiinga til D-Link om å skrive 192.168.0.1 i nettlesaren, kjem eg til påloggingsvindauget, men når eg skriv inn admin og trykker Ok slik dei sei eg skal gjere, skjer det ingenting. D-link tek ikkje telefonen på support og har ingen informasjon om kva du skal gjere dersom dette ikkje virkar. eg har internettilgang på den stasjonære maskina som er kopla til ruteren, men eg får ikkje installert nettverket slik at eg får internett på den bærbare. Kan nokon hjelpe meg??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei du.

Hadde samme routeren tidligere selv. Ble heller ikke fornøyd med den, nå kjører jeg med en 624 (uten +). Den har jeg ikke hatt noen ting trouble med. Nok om det.

Har du prøvd å prøve med det gamle passordet du hadde tidligere??

Styrte selv med det å resette routeren til fabrikk innstillinger. Prøv å holde resett knappen inne lenge, ta ut strøm tilførsel osv.

Lykke til videre i kampen.

Lenke til kommentar
Hei du.

Hadde samme routeren tidligere selv. Ble heller ikke fornøyd med den, nå kjører jeg med en 624 (uten +). Den har jeg ikke hatt noen ting trouble med. Nok om det.

Har du prøvd å prøve med det gamle passordet du hadde tidligere??

Styrte selv med det å resette routeren til fabrikk innstillinger. Prøv å holde resett knappen inne lenge, ta ut strøm tilførsel osv.

Lykke til videre i kampen.

6184415[/snapback]

TUSENTUSENTAKK

Eg prøvde ditt enkle knep med å holde resetknappen lenge inne. + at eg tok ein tynnare ting og stakk inn, (for å vere sikker på om det faktisk skjedde noko), og då fungerte alt som ein drøm... :) så enkelt kan det gjerast :)

Takk for hjelpa! Håper ikkje ruteren trøblar igjen no då ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...