mad_arab Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg fikk nettopp mailen under, og jeg syntes det høres litt suspekt ut. Noen som har fått den samme, og har det funket? Kan jeg stole på det? Burde de ikke bare kunne trekke pengene mine å være fornøyde, hva skal de med mer informasjon enn det? Hi XXXXXX, As a first time user of our site, we require that you provide us with a copy of your credit card statement and a picture of the card itself. Please either email (jpeg) or fax this information to us on +61-8-8266-9999 as soon as possible. Please let me know if you have any further questions. Order No: XXXXXXXXX 1 x Trainspotting (196) @ $26.32ea 1 x Game, The (227) @ $18.14ea 1 x Eyes Wide Shut - Uncut Version (1119) @ $30.86ea 1 x Buffy The Vampire Slayer Season 3 - COMPLETE SET (6 Discs) (219204) @ $136.32ea 1 x Buffy The Vampire Slayer Season 4 - COMPLETE SET (6 Discs) (220089) @ $136.32ea 1 x Fugitive, The - Special Edition (220831) @ $18.18ea Regards --------------------------------------------- EzyDVD - Online Dvd Sales http://www.ezydvd.com.au --------------------------------------------- [ Denne Melding var redigert av: mad_arab på 2002-10-08 09:25 ] Lenke til kommentar
askt Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg fikk noe lignende ved førstegangs bestilling fra AtlanticDVD.com. De hadde belastet kortet med et ubetydelig beløp (AUD 0.50 - 1.00) og ba meg sjekke dette beløpet og maile det til dem. Dette er altså for å sjekke at kortet virkelig er ditt. Etter hva jeg har hørt er EzyDVD meget seriøse, og dette burde ikke være noe problem. Du kan evt. sjekke forumet og nettbutikk-erfaringer på DVDArkivet. [ Denne Melding var redigert av: askt på 2002-10-08 09:34 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Fikk ikke noe lignende første gang jeg kjøpte noe derfra, men det er lenge siden. Du kan sjekke headerene i mailen mot riktig avsender, og du kan maile og spørre dem om det er korrekt prosedyre, det her. Jeg har aldri hatt noe krøll med dem, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg fikk ikke krav om det da jeg startet å kjøpe fra den butikken. Men Ezydvd.com.au kan anbefales sterkt. Jeg har bestilt veldig mye fra dem og har aldri hatt problemer. De legger også inn en plasbit i DVD-coveret sik at platen ikke skal "slite seg løs" under transport. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Kanskje en ide å legge inn spørsmålet ditt i forumet hos http://www.dvdarkivet.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå