Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

grunn til anmeldelse?


OneLove_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De bør jo kunne kalle den botten hva de vil.. så lenge de ikke har lik livshistorie som jenta så bør de ikke ha noe å frykte..

 

Som han sier " Selvsagt var livshistorien diktet opp/oppfunnet, og vi la ingen informasjon som kunne peke ut den ene jenta som synder, Siri- Gunn."

 

Det er ikke en forbrytelse det der da...

Når man kaller bot'en det samme som jenten den er inspirert av og attpåtil bruker et gjenkjennelig bilde av henne, er det absolutt en "forbrytelse" ala ærekrenkelse.

 

EDIT:

Det at han sier at "Dessverre la vi ut adressen til venninnene til jenta" viser jo at de som kjenner henne, kan kjenne henne igjen i bot'en.

6184677[/snapback]

 

Ja, jeg kan se at det var ikke det smarteste de kunne gjort...

Ja greit da.... Men det ville vært værre hvis de la ut umanipulert bilde samt hadde lik livshistorie da..

Lenke til kommentar

Tror da ikke det. Isåfall går det vel på bildet. Tror det er sånn at øynene må sladdes. Uansett synes jeg dette er en tullete ting å bli anmeldt for, i grunnen, når sånt lett kan bli tatt opp privat! Ting vipper litt på kanten her, men ved tanke på hvor liten "forbrytelsen" er tviler jeg faktisk sterkt på at det blir noe ut av det, isåfall henlegges nok saken. Og det kan jo også hende at "fornærmede" velger å ikke anmelde! Mange som sier det i raseri bare for å skremme, men kommer aldri så lang, fordi de forstår at det har egentlig ingen hensikt. Men for din del, en ekkel situasjon. =/ Men men, good luck! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...